User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 07:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > rrod/e74 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
RROD/e74 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mraty
Newbie
_
9. lokakuuta 2010 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjens kaikki xbox360:n ystävät. Monet teistä on varmaan törmännyt ihanaan rrod:hen ja/tai e74 ongelmaan. Minulla tuli tuo RROD ekana mutta sain sen korjattua netistä löytyvällä korjaussetillä. Konsoli toimikin moitteettomasti noin 3kk kunnes alkoi ilmaantua graafisia häiriöitä... saammutin konsolin ja käynnistin uudestaan.. e74 virhe. Sweet!! avasin konsolin ja löysäsin ruuveja jotka on kiinni grafiikkapiirin jäähyssä. Konsoli toimi taas hetkisen mutta grafiikkaongelmat ilmenivät uudelleen kun konsolia käytti noin 10 minsaa. Onko kenelläkään vinkkejä tuon e74 ongelman ylittämiseen vai onko konsolini mennyttä kalua? olen kyllä youtubesta katsonut erilaisia korjausvideoita mutta ei ne ole auttanut. AV-kaapelin olen vaihtanut.. ideat alkaa olla lopussa. Jos jollain on jotain vinkkejä niin kertokaa ihmeessä. Kiitos jo etukäteen :)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > rrod/e74 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy