User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 00:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > telewell tw-3g flash ofdm reitittimen porttiohjaus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Telewell tw-3g flash ofdm reitittimen porttiohjaus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rommi6
Junior Member
_
31. heinäkuuta 2012 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma olisi seuraavanlainen, tälle telewell:in tw-3g flash ofdm reitittimelle pitäisi saada jostain porttien avaus ohjeet, olen itse kokeillut sääätää reitittimen asetuksia siinä toivossa että se alkaisi toimimaan, suurin syy tässän on se, että nykyään tulee sen kautta pelailtua xbox360 livessä ja enkä pysty liittymään kaverien kanssa samaan peliin, ja partyihinkin boksi liittyy aika hankalasti aina.

alla on vielä kuva tästä kyseistä reitittimestä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2012 @ 15:42

Senior Member

5 tuotearviota
_
1. elokuuta 2012 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itseasiassa haluat varmaankin natin openiksi, eikö niin? se ei riipu modeemista vaan siitä että joissain tukiasemissa on portteja blockattu joten ei ole mahdollista säätää tuolla laitteella.

Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit
rommi6
Junior Member
_
1. elokuuta 2012 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mutta kun tuossa kerran katsoin halo reach:illä niin se näytti näin siellä network status valikossa.

Upstream bandwith: GOOD
NAT Rating: OPEN
Packet Loss Rate: LOW/EXCELLENT
Mainos
_
__

_
rommi6
Junior Member
_
22. elokuuta 2012 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihdoin saunalahden mokkulan telefinlandin mokkulaan, siinä toivossa että saattaisi toimia paremmin, mutta joidenkin pelien sisäiset peliauloihin liittyminen takkuaa edelleen, esim. forza 4 jossa olin minä ja 1 minun monesta livekaverista, sitten kun taas tämä minun 2 livekaveri jolla on kanssa telefinlandin mokkula niin ei pystynyt liittymään forzan peliaulaan ennekuin poistuin sieltä, ja kun yritin itse liittyä samaan peliaulaan kun tämä 2 livekaveri oli siellä, niin enpä itsekkään enää päässytkään liittymään sinne peliaulaan.

Edit. Alla olisi vielä Porttiohjauksesta ja DMZ asetuksista kuvat.

Porttiohjaus.
http://img26.imageshack.us/img26/9533/s...aporttiohja.png

DMZ.
http://img707.imageshack.us/img707/632/soneramokkuladmz.png

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. elokuuta 2012 @ 18:51

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > telewell tw-3g flash ofdm reitittimen porttiohjaus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy