User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 16:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox360 peli ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xbox360 Peli ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Suomen
Newbie
_
20. toukokuuta 2010 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen modannut boksini firmwiren 1.51seen. mutta poltetut pelit eivät toimi, aidot toimivat. levyinä käytän verbatim dvd-r dl levyjä. boksi sanoo vain että puhdista levy. mitä pitäisi tehdä?
hallu1984
Suspended due to non-functional email address
_
21. toukokuuta 2010 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Suomen:
Olen modannut boksini firmwiren 1.51seen. mutta poltetut pelit eivät toimi, aidot toimivat. levyinä käytän verbatim dvd-r dl levyjä. boksi sanoo vain että puhdista levy. mitä pitäisi tehdä?
lopettaa waretus ja ostaa aitoja pelejä!

AMD Phenom II X4 955BE/4Gb ddr3 1333Mhz/Asus Radeon HD6950 DCU II 1Gb Gddr5/Samsung 830 128Gb SDD+640Gb hdd+250Hdd /Bitfenix Shinobi Windowed Core White/ XFX 550W
Senior Member

11 tuotearviota
_
22. toukokuuta 2010 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hallu1984 jos ei osaa auttaa niin voi olla hiljaa. Mutta sitten itse asiaan. Millä ohjelmalla olet polttanut levyt, mitä ohjeita olet käyttänyt ja millä nopeudella olet polttanut levyt? Itsellä tuli aikoinaan samanlaista ongelmaa huonommilla levyillä. Mutta en kyllä usko että nuo levyt on tässä ongelma. Verbatimin levyt on yleensä kaikkein luotettavimpia. Itse epäilen että olet polttanut levyt väärin tai asemasi tekee erittäin huonoa polttojälkea.

Vielä semmonen homma että tunnistaako boksi pelit? Eli lukeeko valikossa pelin nimi niinkuin aidoilla...jne? Jos boksi tunnistaa pelit niin kokeile kopioida peli kiintolevylle tai yritä syöttää peliä koneelle useampaa kertaa (levykelkka ulos, kiinni, ulos ja kiinni...jne). Jos jollain kaverillasi on modattu asema niin kokeile jotain hänen peliä minkä tiedät varmasti toimivan.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox360 peli ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy