Onkelma PSP 2000 Moodaus.
|
|
Member
6 tuotearviota
|
10. toukokuuta 2010 @ 13:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä... Tarkotus ois moodata tällänen psp, oon moodannu aikaisemminkin, on kokemusta.
Tää on PSP 2000 tämmöne joku japani versio, eli O=X X=O. Eli O ja X näppäimet on käännetty väärinpäin. Eli O on OK ja X on se "peruutus" nappi.
Kaikki on valmista, mutta kun laitan pandoran sisään, ei tapahdu mitään :(
Mikkisofta
|
jandede
Junior Member
1 tuotearvio
|
10. toukokuuta 2010 @ 18:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis Pandoran akku toimii seuraavalla tavalla:
-Pandoran akku sisään, luonnollisesti
-MMS, eli Magic Memory Stick sisään(Eli tarkoittaa siis modikorttia, jonka pystyy tekemään itse koneella, ohjelmana esim rain's mms maker)
- Sitten "flashataan" painamalla L nappia(voidaan kylläkin valita mikä nappi, modikorttia tehtäessä) samaan aikaan kun käynnistetään
- Ja sitten vaan asentelemaan
-Lopuksi vaihtoehtoisesti poistetaan kortilta MMS ominaisuus, joka sästää tilaa
Jos oikea pandora, pitäisi pöspin käynnistyä samaan aikaan kun pandora plugataan sisään.
EDIT: Ja tohon nappiongelmaan: Modauksen jälkeen Pidät PSP:n power nappia ylhäällä niin kauan, että valo vilkkuu(edellyttää siis että psp on päällä tehdessä tätä), sitten otat sormen pois power napilta, sitten pidät R nappia pohjassa, ja käynnistät saman aikaisesti.. Pitäisi tulla ns. Recovery menu, josta otat registry hacks ja sieltä valitset sen X:ksi
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. toukokuuta 2010 @ 18:51
|
Member
6 tuotearviota
|
10. toukokuuta 2010 @ 19:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt selvis... Mun vanha pandora on rikki.. Se ei ees lataudu... Täytyypi ostaa uus. Ketjun voi sulkea.
|
jandede
Junior Member
1 tuotearvio
|
11. toukokuuta 2010 @ 15:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei pandoran kuulukkaan latautua.
|
Member
|
11. toukokuuta 2010 @ 16:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti oscar808: Nyt selvis... Mun vanha pandora on rikki.. Se ei ees lataudu... Täytyypi ostaa uus. Ketjun voi sulkea.
Joo, itselläni oli sama ongelma kun oli tuo Pandora seissyt pari vuotta hyllyssä ja "kuivunut" kokonaan.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jandede: Ei pandoran kuulukkaan latautua.
lol, ja mitenkäs se akku sitten toimii. Tahdon voimallako?
|
jandede
Junior Member
1 tuotearvio
|
11. toukokuuta 2010 @ 19:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Judgment8: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti oscar808:
lol, ja mitenkäs se akku sitten toimii. Tahdon voimallako?
"lol", Pandora ostetaan täyteen"ladattuna". Ja jos ei auennut, niin ihan sähkön avulla toimii... tällaista...
Itse tein pandoran akun ns.fyysisesti itsekseni, eli avasin akun ja katkaisin yhden tien sieltä. Takaisin normaaliksi akuksi jos haluaa, niin lyijykynällä värittää sen kohdan. Tällä tavalla pandoran voi tavallaan ladata täyteen uudelleen ja uudelleen, tosin aina oikea urakka ja kuluttaa akkua iältään. Pandoran voi tehdä myös, jos kaverilla tai jollain on valmiiksi modattu psp, niin sillä ohjelmallisesti tehdään toi pandora/tool akku.
|
Mainos
|
|
|
Member
|
12. toukokuuta 2010 @ 20:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Juupa juu.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. toukokuuta 2010 @ 20:22
|