User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 22:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > päivittäminen unohtunut...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Päivittäminen unohtunut...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

9 tuotearviota
_
3. lokakuuta 2009 @ 22:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi.
mun Psp:ssä firmware on joku antiikkinen 2.0 niin onko se "turvallista" päivittää se suoraan uusimpaan eli 6.10, vai onks se liian suuri askel sille, ja sit hajoo? XD

Asus P5QL-Pro || C2D E8500 @ 3.60ghz || Asus Radeon HD5770 cucore 1GT || Corsair Dominator 4GT DDR2 1066mhz || Corsair 450w || Samsung F1 SpinPoint 750gt || TerraTec Aureon 5.1 || Logitech Z-5500 || Asus X233H || Windows 7 Ultimate 64-bit

3Dmark06:14919
Member
_
3. lokakuuta 2009 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei todellakaan ole.

Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
Member

9 tuotearviota
_
3. lokakuuta 2009 @ 23:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se on hyvä.

Se vielä että miten mä saan sen päivitettyy?? X)

mä latasin psp: sivuilta uusimman päivityksen, se on nyt tuol mun omis tiedostoisa, ja PSP on kiini koneessa, ni mitenmä saan sen päivityksen laitettuu toho PSP:hen. Siis mihin kansioon se laitetaan siel? vai??

Asus P5QL-Pro || C2D E8500 @ 3.60ghz || Asus Radeon HD5770 cucore 1GT || Corsair Dominator 4GT DDR2 1066mhz || Corsair 450w || Samsung F1 SpinPoint 750gt || TerraTec Aureon 5.1 || Logitech Z-5500 || Asus X233H || Windows 7 Ultimate 64-bit

Member
_
3. lokakuuta 2009 @ 23:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmmm.. En ole varma. Yleensä siellä psp-valikossa on joku network update..

Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
Member

9 tuotearviota
_
3. lokakuuta 2009 @ 23:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu nii o, mut netti ei toimi täl hetkel.
Mä latasin netist sen koneel sen päivityksen, ja nyt se pitäis saada koneelt PSP:he

Member
_
3. lokakuuta 2009 @ 23:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten voit ladata sen netistä koneelle jos netti ei toim????? :O

Member

9 tuotearviota
_
3. lokakuuta 2009 @ 23:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii, sanos muuta...

heh. siis kyl on netti toiminnassa, mutta ei mulla ole Wlan yhteyttä, että PSP:n sais nettiin.. XD

Member
_
4. lokakuuta 2009 @ 00:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa... xD No sitten en kyllä tiedä miten menetellä itse olen aina käyttänyt sitä network updatea :D

Member

9 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2009 @ 00:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ahaa.

No sit on kyl aikas per*ee*t

rezzerzzz
Suspended due to non-functional email address
_
4. lokakuuta 2009 @ 00:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1latasit siis jo EBOOT.PBP tiedoston elikkäs:

2. Tee GAME kansio psp:n PSP kansion sisään (usb johdon tai muistikortinlukijan avulla)

3. Tee UPDATE kansio sen edellä luodun GAME kansion sisään,ja siirrä EBOOT.PBP tiedosto sinne.

3. Sen jälkeen mene psp:llä Game kohtaan ja siellä pitäisi olla joku update juttu,paina siitä ja päivityksen pitäisi alkaa.

ps.MUISTA ETTÄ PSP EI SAA SAMMUA PÄIVITYKSEN AIKANA ELI LATURIIN KIINNI!

näyttö: löytyy, näytönohjain: on, kovalevy: juu, emolevy: check, prossu: jep, käyttis: joku piraatti

Kuulokkeet:Sennheiser HD 435
Hiiri:Creative Fatal1ty
Member

9 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2009 @ 00:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kiitos ohjeista, mutta sitten kun ritän painaa että päivitä, niin se sanoo "this game cannot be started". sit vaa saa painaa Back, ja ollaa taas siinä alkuvalikos

Member

9 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2009 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitetty on! Kiitos!

Ainoa ärsyttävä on se, että peleissä on huonompi grafiikka, ja ne toimivat vähän hitaammin. =(. oisko päivityksessä joku vika?

Member
_
4. lokakuuta 2009 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvin mahdollista, jos tuo oli ensimmäinen kerta kun teet päivityksen noin.... Uudelleenpäivitys saattaisi auttaa.

Member
_
4. lokakuuta 2009 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti meade:
Päivitetty on! Kiitos!

Ainoa ärsyttävä on se, että peleissä on huonompi grafiikka, ja ne toimivat vähän hitaammin. =(. oisko päivityksessä joku vika?
Ei voi sanoa muuta kuin että mitä hemmettiä...
Member

9 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2009 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näinhän se
Peleissä se alko pätkiä, ja sitten grafiikka oli iha huono, esim viivat olivat simmosia.. öö.. "katkonaisia". eli siis se ne eivät olleet suoria.. En osaa selittää, mut olkoot.

Mainos
_
__

_
Junior Member
_
25. lokakuuta 2009 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TEORIASSA ei pitäisi noin käydä. Siis ohjelman "vikaantua" jollain lailla vaikka sitä joutuis välittämään monta kertaa. Mutta varmin lopputulos taitaa kuitenkin tulla kun laittaa WLAN:in kuntoon ja lataa sieltä suoraan koneelle niin jää vikapaikat vähälle. Itellä ei ole tullut vastaan että toiminta mitenkään heikkenis tms. päivitysten myötä. Tosin "fattipöspi" on modaamaton ja pelit on orggiksia. Oiskohan sillä jotain merkitystä...

Ei savua ilman kokeilua...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > päivittäminen unohtunut...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy