User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 04:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > psp 1000 modaus
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
psp 1000 modaus
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
horemheab
Newbie
_
12. tammikuuta 2011 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiko psp 1000:n modata ilman pandoran akkua. Olen ihan newbie näissä asioissa.
Jos psp:ni modaus onnistuu niin mitä siihen tarvitsen? Voiko tuon pandoran akun tehdä itsejne.
Olisiko joku niin mukava että auttaisi minua modauksessani?

Eli mistä lataan ja mitä teen?
xCryonic
Junior Member
_
12. tammikuuta 2011 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti horemheab:
Voiko psp 1000:n modata ilman pandoran akkua. Olen ihan newbie näissä asioissa.
Jos psp:ni modaus onnistuu niin mitä siihen tarvitsen? Voiko tuon pandoran akun tehdä itsejne.
Olisiko joku niin mukava että auttaisi minua modauksessani?

Eli mistä lataan ja mitä teen?
En mä tajua miks te ette koskaan katso nenäänne pidemmälle näissä asioissa. ja riippuu mikä versio sun PSP on. jos se on 6.30 tai enemmän niin sitten voit vaan asentaan HEN'in siihen ja pelata ISO CSO pelejä, mutta jos 6.20 niin kato linkki alhaalta

TÄSTÄ TÄSTÄ TÄSTÄ

PSP 1004 | 5.60 Prometheus-v4 |
Samsung Galaxy S | 4.1.2 | CyanogenMod 10.0.0 Stable |

Stock -> 2.3.5 Stock -> 2.3.5 Root -> 4.0.4 CyanogenMod 10 NIGHTLY -> Semi Brick -> 2.3.5 -> 2.3.5 Root -> CyanogenMod 9 Stable -> CyanogenMod 10 Stable

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2011 @ 19:07

horemheab
Newbie
_
13. tammikuuta 2011 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xCryonic:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti horemheab:
Voiko psp 1000:n modata ilman pandoran akkua. Olen ihan newbie näissä asioissa.
Jos psp:ni modaus onnistuu niin mitä siihen tarvitsen? Voiko tuon pandoran akun tehdä itsejne.
Olisiko joku niin mukava että auttaisi minua modauksessani?

Eli mistä lataan ja mitä teen?
En mä tajua miks te ette koskaan katso nenäänne pidemmälle näissä asioissa. ja riippuu mikä versio sun PSP on. jos se on 6.30 tai enemmän niin sitten voit vaan asentaan HEN'in siihen ja pelata ISO CSO pelejä, mutta jos 6.20 niin kato linkki alhaalta

TÄSTÄ TÄSTÄ TÄSTÄ
tarkoitus olisi vain pelata pelejä, jotka on muistikortille asennettu. Se on ihan helppo sanoo että tästä chen ja tästa, mutta jos oot ekaa kertaa tekemässä en todellakaan tiedä mikä on chen? jos tuolla versionumerolla tarkoitetaan sitä psp:n ohjelmistoversio numeroa, niin se on jotakin 2.80 ja toisessa psp:ssäni 3.20

molemmat psp:t ovat fat malleja joten pitäisikö minun ensin päivittää psp:ni tuohon 6.30 versioon?

Kiitos vastauksesta kuitenkin. ehkäpä näillä nyt eteenpäin : )

keskiverto kansalainen
xCryonic
Junior Member
_
13. tammikuuta 2011 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti horemheab:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xCryonic:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti horemheab:
Voiko psp 1000:n modata ilman pandoran akkua. Olen ihan newbie näissä asioissa.
Jos psp:ni modaus onnistuu niin mitä siihen tarvitsen? Voiko tuon pandoran akun tehdä itsejne.
Olisiko joku niin mukava että auttaisi minua modauksessani?

Eli mistä lataan ja mitä teen?
En mä tajua miks te ette koskaan katso nenäänne pidemmälle näissä asioissa. ja riippuu mikä versio sun PSP on. jos se on 6.30 tai enemmän niin sitten voit vaan asentaan HEN'in siihen ja pelata ISO CSO pelejä, mutta jos 6.20 niin kato linkki alhaalta

TÄSTÄ TÄSTÄ TÄSTÄ
tarkoitus olisi vain pelata pelejä, jotka on muistikortille asennettu. Se on ihan helppo sanoo että tästä chen ja tästa, mutta jos oot ekaa kertaa tekemässä en todellakaan tiedä mikä on chen? jos tuolla versionumerolla tarkoitetaan sitä psp:n ohjelmistoversio numeroa, niin se on jotakin 2.80 ja toisessa psp:ssäni 3.20

molemmat psp:t ovat fat malleja joten pitäisikö minun ensin päivittää psp:ni tuohon 6.30 versioon?

Kiitos vastauksesta kuitenkin. ehkäpä näillä nyt eteenpäin : )
Noup, nyt asennat versioon 5.03 (lataa versio netistä ja laita muistikortille X:\PSP\GAME\UPDATE\EBOOT.PBP)

sitten kun oot sen asentanu lataat ChickHEN (eli CHEN) ja laitat sen muistikortille http://pspslimhacks.com/download/237/

Sitten kun oot sen asentanu, mene PSP'lle ja mene PHOTO ja paina sitä kuvaa, sitte psp'n pitäs käynnistyä uudelleen (sitä ennen pitäs välkkyä vihreitä valoja) jos psp sammuu ilman valoja kokeile uudestaan. sitten kun System Informationissa lukee 5.03 ChickHENR2 niin sitten lataat tämän http://www.megaupload.com/?d=W5DX5LYL

otat sieltä sellasen kun HC Recovery (HellCats recovery) laitat sen X:\PSP\GAME kansioon ja sitten käynnistät sen pspllä. sitten valitset "install firmware m33 above" tai jotain sinne päin, sitten se pyytää resettamaan settingsit paina YES, ja sitten vaan venaat. nyt sulla pitäs olla 5.00 M33-4, sitten lataat netistä 5.00 M33-6 päivityksen ja asennat sen. tämän jälkeen teet muistikortille kansion ISO, ja laitat sinne pelit esim "X:\PSP\ISO\GODOFWAR.CSO" tai ISO tiedosto.

Sori muuten tuo ensimmäinen viesti, vittumainen päivä ku oli niin sitä vittuilee kenelle tahansa, ja varsinkin uusille jotka ei näistä asioista välttämättä paljoakaan tiedä :)

PS. Tuon 5.00 M33-6 asennus ei luulisi olevan hankala, laitat vaan PSP'n muistikortin GAME kansioon ja kun käynnistät sen painat vaan "X" tämän jälkeen psp käynnistyy uudellen, ja tuo ChickHEN. on Homebrew Enabler, eli se antaa käynnistää muiden kun Sonyn tekemiä ohjelmia. mut HEN'issä on aina se huono puoli että se täytyy käynnistää uudestaan aina kun PSP'n sammuttaa. (Tätä ei tosin tarvitte tehdä jos on 5.00 M33-6 tai joku muu CFW)

PSP 1004 | 5.60 Prometheus-v4 |
Samsung Galaxy S | 4.1.2 | CyanogenMod 10.0.0 Stable |

Stock -> 2.3.5 Stock -> 2.3.5 Root -> 4.0.4 CyanogenMod 10 NIGHTLY -> Semi Brick -> 2.3.5 -> 2.3.5 Root -> CyanogenMod 9 Stable -> CyanogenMod 10 Stable

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2011 @ 14:57

horemheab
Newbie
_
14. tammikuuta 2011 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu ei mitään, oli huono päivä itelläkin : )
Kiitos näistä ohjeista vaikuttaa todella selkeiltä!

Jatketaan päivitystä

keskiverto kansalainen
xCryonic
Junior Member
_
14. tammikuuta 2011 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti horemheab:
Juu ei mitään, oli huono päivä itelläkin : )
Kiitos näistä ohjeista vaikuttaa todella selkeiltä!

Jatketaan päivitystä
Jep, kysy vaan jos apua tartteet tai ohjeiden tarkennusta :)

PSP 1004 | 5.60 Prometheus-v4 |
Samsung Galaxy S | 4.1.2 | CyanogenMod 10.0.0 Stable |

Stock -> 2.3.5 Stock -> 2.3.5 Root -> 4.0.4 CyanogenMod 10 NIGHTLY -> Semi Brick -> 2.3.5 -> 2.3.5 Root -> CyanogenMod 9 Stable -> CyanogenMod 10 Stable
horemheab
Newbie
_
15. tammikuuta 2011 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos, kysyn jos ei onnistu.... tänään illemmalla koitan :)

keskiverto kansalainen
horemheab
Newbie
_
28. tammikuuta 2011 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xCryonic:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti horemheab:
Juu ei mitään, oli huono päivä itelläkin : )
Kiitos näistä ohjeista vaikuttaa todella selkeiltä!

Jatketaan päivitystä
Jep, kysy vaan jos apua tartteet tai ohjeiden tarkennusta :)
Tuota tein kaiken kuten opetettu, mutta psp vaan sammuu?
Eli kun mene kuvakansioon ja laitan sen auki niin psp välkkyy ja sammuu, muttei käynnisty uudelleen?

keskiverto kansalainen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. tammikuuta 2011 @ 17:57

horemheab
Newbie
_
28. tammikuuta 2011 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olihan se niin että toi tiff tiedosto tulee muistikortille ://psp/photo/eggsploit.tiff
ja taas tuo h.bin suoraan muistikortin juureen ://h.bin

Jos niin en saa toimimaan edelleenkään ja kolmella psp:llä olen koittanut.

Jotakin teen väärin, mutta mitä?

keskiverto kansalainen
xCryonic
Junior Member
_
29. tammikuuta 2011 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti horemheab:
olihan se niin että toi tiff tiedosto tulee muistikortille ://psp/photo/eggsploit.tiff
ja taas tuo h.bin suoraan muistikortin juureen ://h.bin

Jos niin en saa toimimaan edelleenkään ja kolmella psp:llä olen koittanut.

Jotakin teen väärin, mutta mitä?
Jep, miten ei toimi ? kun menee PHOTO osioon PSP'llä niin PSPn pitäs sammua, ei välttämättä toimi moneen kertaan, mutta heti kun välkkyy vihreitä valoja niin sitten.

PSP 1004 | 5.60 Prometheus-v4 |
Samsung Galaxy S | 4.1.2 | CyanogenMod 10.0.0 Stable |

Stock -> 2.3.5 Stock -> 2.3.5 Root -> 4.0.4 CyanogenMod 10 NIGHTLY -> Semi Brick -> 2.3.5 -> 2.3.5 Root -> CyanogenMod 9 Stable -> CyanogenMod 10 Stable
horemheab
Newbie
_
1. helmikuuta 2011 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xCryonic:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti horemheab:
olihan se niin että toi tiff tiedosto tulee muistikortille ://psp/photo/eggsploit.tiff
ja taas tuo h.bin suoraan muistikortin juureen ://h.bin

Jos niin en saa toimimaan edelleenkään ja kolmella psp:llä olen koittanut.

Jotakin teen väärin, mutta mitä?
Jep, miten ei toimi ? kun menee PHOTO osioon PSP'llä niin PSPn pitäs sammua, ei välttämättä toimi moneen kertaan, mutta heti kun välkkyy vihreitä valoja niin sitten.
Täytyy koittaa uudestaan. Kiitos

keskiverto kansalainen
tragon83
Newbie
_
21. toukokuuta 2011 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin cryonic,, mulla on syster softwire 6.31 ja psp 1000 ja haluisin chickhen r2:sen siihen mutta aina ku yritän laittaa photoon sen phat kansion tai tiff kuvan nii unsupported data ja jotain tällästä tulee. Tarvis hjelppiä. Ja onko edes mahdollista saada chickheniä 6.31:een.
Niin pitäs kai psp:n sammua ku sitä kuvaa painan mut tulee jotain The data type is not supported,,, unsupported data,, oon tehnyt jotai väärin ?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2011 @ 21:46

Member
_
22. toukokuuta 2011 @ 00:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sulla on PSP-1000 niin itse ainakin ostaisin Pandoran. Ei maksa paljoa mittään ja on sitten varalla jos menee jotakin ttuiks.

Täältä saat halavalla.

Ja tässä akku joka on samalla Pandora että normi akku (Pandora ominaisuus pistetään päälle nappia painamalla, itelläni samanlainen mutta PSP-2000 versio).
tragon83
Newbie
_
22. toukokuuta 2011 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Judgment8:
Jos sulla on PSP-1000 niin itse ainakin ostaisin Pandoran. Ei maksa paljoa mittään ja on sitten varalla jos menee jotakin ttuiks.

Täältä saat halavalla.

Ja tässä akku joka on samalla Pandora että normi akku (Pandora ominaisuus pistetään päälle nappia painamalla, itelläni samanlainen mutta PSP-2000 versio).
Kiitos vinkistä, vois kyllä ostaa tuon niin ois helpompi häxätä psp ?
Mites paljon tuota muistia pitää olla että cfw:n ja nämä kaikki saa ladattua ?
makeabce
Newbie
_
26. toukokuuta 2011 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos joku ei uskalla ottaa riskiä taidottomuutensa takia,voi lähettää mulle modattavaks,ilmasiks,ainoo tietysti mikä maksaa on postikulut. =)
(HUOM! Voin vain modata PSP-1000/2000,Pandora Battery löytyy,sekä taitoa!)
Jos kiinnostaa niin meilii/mesee mpmakedd81@hotmail.com

How you are doing? x)
Mainos
_
__
 
_
Miika98
Account closed as per user's own request
_
20. marraskuuta 2011 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EI KANNATA MODATA! EI SE SITÄPAITSI EDES OLE LAILLISTSA!
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Muunna videot Sony PSP:lle AfterDawnin oppaan avulla
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
PS3-, Vita- ja PSP -pelejä alennuksessa PlayStation Storessa PS4:n julkaisun kunniaksi 2 30. marraskuuta 2013 Keskustelua uutisista
Ostin juuri PSP GO 6.60 , mikä CFW? 3 13. marraskuuta 2013 PSP
PSX pelit PSP CFW 6.60 pro c-2 12 11. marraskuuta 2013 PSP
PSP pelikonsoli + 5 peliä 1 17. lokakuuta 2013 Myydään
psp go pelien koodi 1 8. kesäkuuta 2013 PSP
LG plasma 42PA450T kuvan säätö PSP:lle 1 20. huhtikuuta 2013 PS3
PSP GO 5.70 Modaus 2 25. maaliskuuta 2013 PSP
PSP 1004 street... 6 21. syyskuuta 2012 PSP
Psp kielen vaihtaminen 3 15. elokuuta 2012 PSP
Mikä olisi paras/kehittynein PSP-malli??? 10 1. elokuuta 2012 PSP

 
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > psp 1000 modaus
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy