PSP kysymys
|
|
Makke1337
Newbie
|
12. maaliskuuta 2010 @ 09:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko mahdollista kytkeä PSP1000 eli phat malli jonkunlaisen johdon avulla TV:seen niin, että pystyisi pelaamaan telkkarista?
|
Raasu
Suspended due to non-functional email address
|
4. toukokuuta 2010 @ 19:04 |
Linkki tähän viestiin
|
on, sellane johto löytyy ainakin nettikaupoista, minulla on sellainen, mutta käsittääkseni toimii vain taulutelevisiossa
|
jandede
Junior Member
1 tuotearvio
|
18. toukokuuta 2010 @ 15:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Gamestopeissa ympäri maata löytyy myös vähän päälle kympillä.
Menee vain taulutelkkuihin kiinni, koska kyseessä on komponentti päätteet.
|
Member
1 tuotearvio
|
19. toukokuuta 2010 @ 18:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Minä olen toista mieltä parin edellisen kanssa! Vanhaa PSP 1004 mallia ei saa kiinni televisioon! Tämän Slim & Fit konsolin saa kiinni joka on PSP 2000 mallia.
|
jandede
Junior Member
1 tuotearvio
|
20. toukokuuta 2010 @ 12:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Voi olla. En itse ole tutkinut asiaa, eikä tullut edes mieleenkään. Itselläni kun on 2000 maliinen..
|
Spaddu86
Member
2 tuotearviota
|
21. toukokuuta 2010 @ 15:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Periaatteessa ei. Eli ei pysty suoraan töllöön laittamaan, tietokoneen kautta tämä onnistuu jos modattu versio niin eräällä softalla (en nyt muista softaa). Ohjelma toimii niin että USB-kaapeli PSP:stä tietokoneeseen jolloin saa kuvan näkymään tietokoneella tässä ohjelmassa. Ja jos käytät näyttönä TV:tä niin silloin kuva tulee telkkarista.
PC: Fractal Design Define R4, i7-4790K@4.5GHz+NH-D14, 2x8GB G.Skill Ripjaws X, Asus Maximus VII Ranger,
EVGA GTX 1080 SC, Corsair HX650, ASUS Xonar DGX, Samsung 830 + 840 EVO SSD, 2x2TB HDD Lisälaitteet: Acer Predator XB271H + Dell UltraSharp U2312HM, Logitech G810 Orion Spectrum, Logitech G502 Proteus Spectrum, SteelSeries Siberia 800, Kingston HyperX Mousepad Fury (XL), Creative Labs GigaWorks T40 Series II
Konsolit: NES, NGC, Wii 4.3e softmod, Sega Mega Drive II, Modattu PS1, PS2, PSP-1000 CFW 5.00 m33-6, PS3 80GB->500GB, PSVita, PS4+VR
Puhelin: iPhone 5S 32GB Tabletti: Apple iPad Air 2 64GB TV: LG 47LB630V Kotiteatteri: Yamaha YHT-394
|
jandede
Junior Member
1 tuotearvio
|
21. toukokuuta 2010 @ 22:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Spaddu86: Periaatteessa ei. Eli ei pysty suoraan töllöön laittamaan, tietokoneen kautta tämä onnistuu jos modattu versio niin eräällä softalla (en nyt muista softaa). Ohjelma toimii niin että USB-kaapeli PSP:stä tietokoneeseen jolloin saa kuvan näkymään tietokoneella tässä ohjelmassa. Ja jos käytät näyttönä TV:tä niin silloin kuva tulee telkkarista.
Aivan. Ohjelman nimi on RemoteJoy. itse käytän tuota. Hyvin toimii, tosin laatu on mitä on. Asennus taisi olla aika vaikea, jos oikein muistan..
|
Member
|
23. toukokuuta 2010 @ 01:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jandede:
Aivan. Ohjelman nimi on RemoteJoy. itse käytän tuota. Hyvin toimii, tosin laatu on mitä on. Asennus taisi olla aika vaikea, jos oikein muistan..
Nah. Asennus on ihan helppoa, samoin käyttö ja laatukin on hyvää kunhan vaan muistaa laittaa tuon CPU clock in game asetuksen 333/166.
|
Makke1337
Newbie
|
23. toukokuuta 2010 @ 11:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisko joku pistää linkin mistä sais ton RemoteJoyn asennuspaketin? Mulla on 5.50 Gen-d firmis mun pöspissä. Ja kaikki asennusvinkitki on tarpeen ;)
|
Mainos
|
|
|
jandede
Junior Member
1 tuotearvio
|
23. toukokuuta 2010 @ 12:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Täältä löytyy noi asennuspaketit, ja niiden mukana pitäisi tulla readme tiedostot, joissa asennusohjeet. Itse en muista miten asnnetaan, kun en ole enää pariin vuoteen käyttänyt, mutta tässä suomenkieleksi, jos englannin kielitaito loistaa poissaololaan, tosin vähän vanha opas, kun tarkoitettu 3,40 firmikselle, mutta samat periaatteet.
|