User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 22:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > psp:n akku "vinkuu"
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PSP:n akku "vinkuu"
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
30. syyskuuta 2009 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkä pudotin eilen Slimini akun lattialle ja nyt kun lataan sitä, kuuluu akusta outoa "vinkunaa". Että mahtaako olla ihan turvallista käyttää sitä vielä... Ei tuo uuden aidon Sonyn akun osto oikeen kiinnosta kun on vasta tuokin vuoden ollut käytössä...
Member
_
3. lokakuuta 2009 @ 23:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oota pari päivää. Jos se vinkuu vielä niin sitten en tiedä :O (tai voithan aina ostaa uuden akun...)

Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2009 @ 00:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En halua pelotella, mutta itse olisin kyllä huolestunut, jos joku litium-akkuni vinkuisi. Litium nyt kuitenkin tiedetään erittäin herkäksi reagoimaan ilman (hapen) kanssa ja ns. ehjiäkin akkuja tiedetään "räjähdelleen". En ainakaan uskaltaisi jättää vinkuvaa akkua valvomatta tilaan, jossa on jotain syttyvää materiaalia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. lokakuuta 2009 @ 00:45

Member
_
4. lokakuuta 2009 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jaa... Ei tunnu enää vinkuvan. Tänään latasin akun ja vinkunaa ei kuulunut enää. Enkä ole mitään erilaista huomannut kun olen käyttänyt sitä. Joten en nyt ihan heti kauppaan ryntää...
Member
_
4. lokakuuta 2009 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No hyvä että ei vingu enää :D

Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
Mainos
_
__

_
Member
_
4. lokakuuta 2009 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hoopotti:
No hyvä että ei vingu enää :D
Jep. Olen jo yhden slimin akun onnistunut hajottamaan kun yritin tossa pari vuotta sitten tehdä Pandoraa, tuli jotain ihme savua akusta... No otin akun, vein sen ulos ja heitin roskikseen, ei ainakaan onneksi syttyny palamaan tai mitään.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > psp:n akku "vinkuu"

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy