Eli jepa, Fat-mallinen PSP mennyt kaverill RSoD:iin, ja antoi minulle että palautan sen kuntoon. En muista juuri mikä CFW sisällä, mutta sini-valkoinen Recovery-mode, eikä musta-punainen. Käytössä olisi seuraavat jutskat:
-Pandora Battery (3,6v 1800mAh)
-2gb MMS-kortti
-PSP Slim&Lite (oma mutta sitä voi käyttää kortin formatoinnissa jne)
Eli, kun en pääse RsoD:n ohi, en voi myöskään mennä ihme ohjelmiin mitä olen koittanut. (PSP:n sisällä oleviin Homebreweihin.)
Olisiko kellään tietoa miten voisin korjata tämän?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smailey: Eli jepa, Fat-mallinen PSP mennyt kaverill RSoD:iin, ja antoi minulle että palautan sen kuntoon. En muista juuri mikä CFW sisällä, mutta sini-valkoinen Recovery-mode, eikä musta-punainen. Käytössä olisi seuraavat jutskat:
-Pandora Battery (3,6v 1800mAh)
-2gb MMS-kortti
-PSP Slim&Lite (oma mutta sitä voi käyttää kortin formatoinnissa jne)
Eli, kun en pääse RsoD:n ohi, en voi myöskään mennä ihme ohjelmiin mitä olen koittanut. (PSP:n sisällä oleviin Homebreweihin.)
Olisiko kellään tietoa miten voisin korjata tämän?
Otappas siitä CFW'stä ensin selvää, sitten voin auttaa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smailey: Hmm, pitäisi olla jotakin 3.00-> eteenpäin. Jos tiedät miten pääsen katsomaan sitä CFW:tä niin saan tarkan. Jotakin Dark Alexin CFW:tä ne oli.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smailey: Hmm, pitäisi olla jotakin 3.00-> eteenpäin. Jos tiedät miten pääsen katsomaan sitä CFW:tä niin saan tarkan. Jotakin Dark Alexin CFW:tä ne oli.