TODELLA VAIKEA PSP ONGELMA!!!!!!
|
|
Member
|
3. lokakuuta 2009 @ 23:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli nyt on päässyt käymään niin, että psp:ssä on kokoajan nappulat pohjassa tai ne ei toimi ollenkaan!!!!!! Help!!!!! :(
Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
|
Dippaaja
Newbie
|
4. lokakuuta 2009 @ 01:52 |
Linkki tähän viestiin
|
"nappulat pohjassa" en tajuu?
Pelikone on pelaamista varten
|
Member
|
4. lokakuuta 2009 @ 12:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli siis alas nappula toimii ilman painamista :(
Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
|
wipe2000
AfterDawn Addict
15 tuotearviota
|
4. lokakuuta 2009 @ 14:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos siellä on jotain cokista tai muuta tahmaa välissä, isopropanolilla voisi koittaa putsata. Tai pura ne irti ja putsaa kunnolla. Tai osta varaosana uudet nappulat. Tai vie huoltoon?
|
Member
|
4. lokakuuta 2009 @ 16:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Pakko se on sitten huoltoon viedä...
|
Member
|
4. lokakuuta 2009 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Pakko se on sitten huoltoon viedä... Mutta ainakin psp tulee kuntoon :)
|
Member
|
4. lokakuuta 2009 @ 16:17 |
Linkki tähän viestiin
|
upsista, tuli tuplana :)
|
mursu4
Suspended due to non-functional email address
|
7. lokakuuta 2009 @ 21:57 |
Linkki tähän viestiin
|
SonataIII/P5Ql pro/C2D e8400@vakio/HD4830/4Gb/500Gb sata/Antec earthwatts 500w/Acer p221Wbd/Logitech G5
........................................................
|
Mainos
|
|
|
Member
5 tuotearviota
|
10. lokakuuta 2009 @ 19:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Otat kannet irti ja putsaat liat