User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.4.2025 / 09:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > hankinnassa yli 40 tuumainen cable hd ready telkkari
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hankinnassa yli 40 tuumainen Cable HD Ready telkkari
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mikko21
Newbie
_
11. lokakuuta 2010 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen hankkimassa uutta lcd-televiota. Aion katsoa telkkarista HD-tasoista urheilua ja elokuvia, sekä normaaleita SD-lähetyksiä. Cable HD Ready pitää olla. Televisiota käytetään myös joskus pelinäyttönä tietokoneelle. Katseluetäisyys on noin 2,5-3 metriä. Budjetti on 700-900 euroa.

Olen katsonut näitä LG:n malleja Super-Kuvasta, koska sieltä saa halvemmalla:

LG47LD450

LG42LH5020

LG42LE5300

LG42LE5500

Myös LE5300 47 tuumainen malli on käynyt mielessä.

Mistä ominaisuuksista minun kannattaisi maksaa? 100 Motionplus, LED-taustavalo vai suurempi koko?

Lisäksi minua mietityttää, että mitkä mallit ovat cable hd ready -hyväksyttyjä. Kaapelitelevisio.fi -sivulla on mainittu hyväksytyksi vain LH5020 samalla mallinumerolla. Muut mallit ovat hyväksyttyjä Nordic -malleina eli LD450N, LE530N ja LE550N. Tietääkö joku, pitääkö minun ostaa juuri tuo Nordic-malli vai käyvätkö muutkin mallinumerot, jotta saan maksulliset HD-kanavat toimimaan kaapelissa?
Senior Member
_
11. lokakuuta 2010 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mikko21:

Olen katsonut näitä LG:n malleja Super-Kuvasta, koska sieltä saa halvemmalla:

Onnea vaan! http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskuste...kokemuksia.html
juuso65
Member
_
14. lokakuuta 2010 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikös siellä kaapelitelevisio.fi sivuilla sanota selvästi mitkä mallit ovat cable hd ready hyväksyttyjä ?

eli ihan suomeksi ei käy muut mallinumerot !

noita muita telkkuja vartenhan sieltä kaapelitelevisio.fi sivustolta voi tilata erillisen boxin millä kattelet noit hd-lähetyksiä
Mikko21
Newbie
_
18. lokakuuta 2010 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen karsinut vaihtoehdot kahteen ja aion hankkia tv:n verkkokauppa.comista.

Kumpi mielestänne kannattaisi ottaa LG47LD450 vai LG42LE5300? Molemmat ovat samanhintaisia. Cable HD Readyllä ei ole enää väliä, koska ostin uuden digiboxin.

En osaa päättää kummasta ominaisuuksista minun kannattaisi maksaa, suuremmasta koosta vai 100hz trumotionista+LED-taustavalosta?

Tulee katsottua paljon jalkapalloa HD:na ja SD:nä, joten onkohan noiden kahden tv:n liiketoistossa kuinka paljon eroa? Onko 100hz etu, sijoittamisen arvoinen?
juuso65
Member
_
19. lokakuuta 2010 @ 06:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mainos
_
__

_
Antifun
Newbie
_
23. lokakuuta 2010 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse tilasin viime perjantaina LG 42LE5500 42" Full HD LED LCD-televisio ja tilaus paikka oli http://www.superkuva.fi/lg_42_le_5500_pr_479406581.html Tuotteen sain jo keskiviikkona läheiseen postiin ja nyt TV ollut vajaan viikon käytössä. En ole mikään Guru tv:n suhteen mutta olen kyllä ollut tyytyväinen tuotteeseen. Sopivan ohut ja nykimistä en ole havainnut. Verkkokaupassa saman tuotteen hinta on 1005? ja pixxmaniassa yli 1100?. Hieman varauksella tilasin tuotteen superkuvasta mutta olin kyllä positiivisen yllättynyt todella nopeasta toimituksesta.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > hankinnassa yli 40 tuumainen cable hd ready telkkari

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy