User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 07:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > philips tv kokemuksia
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Philips tv kokemuksia
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
_late
Newbie
_
28. marraskuuta 2013 @ 22:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin eli uutta telkkaria pitäis ostella ja olen katellut noita philipsin uusia telkkuja, mutta kokemuksia niistä ei ole yhtään joten kysytään viisaammilta mielipiteitä. Eli kertokaahan risuja ja ruusuja philipsistä.

Tätä mallia olen katsellut (hintaansa nähden ei paha)
https://www.mustaporssi.fi/tuotteet/phi...musta/128040/dp
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
28. marraskuuta 2013 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _late:
Noniin eli uutta telkkaria pitäis ostella ja olen katellut noita philipsin uusia telkkuja, mutta kokemuksia niistä ei ole yhtään joten kysytään viisaammilta mielipiteitä. Eli kertokaahan risuja ja ruusuja philipsistä.

Tätä mallia olen katsellut (hintaansa nähden ei paha)
https://www.mustaporssi.fi/tuotteet/phi...musta/128040/dp
Just oli uudessa Tekarissa vertailu, en oo ehtinyt lukea...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Member
_
29. marraskuuta 2013 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä philips 7x sarjaa. Tosin maksoi uutena 1400e että sietääkin olla hyvä. Philipsiin tyytyväinen :)

i5 4670k | MSi Z87-G43 | 8Gb | Msi GTX770 | SSD + HDD |
Macbook Pro Retina mid 14 / Macbook Air Mid 12 / iPhone 5s / iPhone 6 /
Mainos
_
__
 
_
jussiJP
Member
_
6. joulukuuta 2013 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei koskaan muuta merkkiä kuin Philips. Vanhat putkikoneet kesti hyvin 10v ja pidempäänkin ellei olisi tullut tarve vaihtaa isompaan. Nyt menossa LCD ei niin ohut (5cm) koska jo 7v vanha mutta hyvä kuva edelleen eikä vikoja. Taitaa olla ihan sama tänä päivänä ostaako Samsungin, Sonyn vai Philipsin kun kaikki tehdään kaukomaissa ja monet vielä samalla tehtaalla. CRT aikana kun Philips teki salossa Philsekolla omat putket oli laatu hyvä. Jopa muutkin merkit käytti Philipsi kuvaputkia. Itse olen Philipsiin tyytyväinen, seuraava saa siis olla myös Philips !
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Kaikki Philipsin televisiot, digiboksit ja DVD-soittimet arvosteluineen AfterDawnin laitevertailussa
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
philips mdc988 ongelma. 4 15. huhtikuuta 2014 TV-out -ongelmat ja -keskustelu
Philips 3d max lasit. Sopiiko mikään muu? 2 7. maaliskuuta 2014 3D
philips 42PFL66782/12 smart-tv, kuvanlaatu todella huono tavallisilla kanavilla 2 30. tammikuuta 2014 HDTV
Philips 47PFL6907T sammuu itsestään, eilen hankittu 5 5. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips 6900 series smart tv "Yhdistää" koko ajan.. jonnekin, mutta minne?? 6 3. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
philips tv 4 18. heinäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
Silvercrest DP-5300X vai Philips DVP5960 1 11. heinäkuuta 2013 DVD-soittimet
Philips 40" tallennuskeinot APUA 2 17. kesäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
usb kovalevy philips smart tv:hen 6 19. huhtikuuta 2013 DigiTV - Kaikki muut aiheet

 
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > philips tv kokemuksia
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy