User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 11:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > samsung tv:n jalka rikki, mistä uutta?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung tv:n jalka rikki, mistä uutta?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
hlpt
Newbie
_
29. lokakuuta 2012 @ 22:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tv:ni Samsung LE40B650 jalan varsi meni poikki tv:tä siirrettäessä autoon. Rikki mennyt osa näyttää kutakuinkin tältä
http://www.samsungparts.com/Products/Pa...89A.aspx?model=

Mahtaisikohan jostain esim gigantista löytyä samppaan uutta jalkaa, onko jotain standardimallijalkaa kaikille lcd samppatöllöille. Itse en googlettamalla löytänyt.

Mahtanee tulla halvemmaksi ostaa tv:seen seinäkiinnike ja unohtaa jalan hommaus? Kiitos vastauksista.
AfterDawn Addict
_
30. lokakuuta 2012 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuskin noita löytyy mistään muualta,kun jostakin huoltoliikkeestä.
Ei millään jälleenmyyjällä ole mitään varaosavarastoa,kaikki on tilaustavaraa.
Jos asuinalueellasi on jokin TV huoltoliike,niin hehän voivat tilata uuden jalustan.

Ja taitaa olla vielä jokaisessa mallissa varmuuden vuoksi erillainen jalusta,
mitään standardijalustaa ei löydy.

Mikä on sitten hinta,niin varmaankin tulee halvemmaksi hommata seinäteline ja laittaa toosa seinälle.

http://www.samsung.com/fi/support/locat...viceLocation.do

http://www.infocare.fi/fullstory.aspx?m=590&amid=8944

Ai se on toi välikappale,mikä sulla on hajonnut.



Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. lokakuuta 2012 @ 08:34

Gathago
Member

1 tuotearvio
_
30. lokakuuta 2012 @ 08:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä voi yrittää myös etsiä.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=LE...+stand&_sacat=0

PÖYTÄKONE; Gigabyte GA-Z77X-D3H | INTEL 2550K @ 4,5 Phanteks ph-tc14cs | XFX R9 280X Black Double Dissipation Edition | Grandia GD08 | HyperX 2x4GB | Corsair TX550M 550W | Corsair 60GB SSD
HTPC/SERVER; Asus F1A75-M | A8 3850 Llano with Kozuti | HyperX 4GB | Grandia GB05B | 2 X Western Digital 1,5TB | Corsair TX550M 550W
REITITIN: Asus RT-N66U

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. lokakuuta 2012 @ 08:44

SirMatt
Junior Member
_
30. lokakuuta 2012 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs maksaisit jalasta? Mulla sama töllö jo seinällä niin voin harkita jalan myymistä.

Sirkkelstrand
hlpt
Newbie
_
30. lokakuuta 2012 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SirMatt:
Mitäs maksaisit jalasta? Mulla sama töllö jo seinällä niin voin harkita jalan myymistä.
Jaa. No itsekin mietin tosiaan seinälle laittamista, kun sen verran halvalla sen sinne saa laitettua, mutta kyllä jalustakin passaisi. Jos se sulla ylimääräsenä on niin kyllä mä siitä jonkun kympin voin hyvin maksaa. Kun on tosiaan yksi osa vain haljennut, itse jalusta on vielä ihan moitteeton, niin en hirveää summaa viitsisi tarjota. Millaista hintaa itse ajattelit ja missäs päin asut? Itse olen pääkaupunkiseudulta.
SirMatt
Junior Member
_
31. lokakuuta 2012 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Espoosssa vaikutan. Anteeksi kun, "huumaa" jo kerkesin nostamaan. Sain niin hyvän tarjouksen eilen telkun päivitykseen, että tämä juttu taitaa kääntyä vanhan myyntiin. Käyn täysistunnon vielä emännän kanssa asiasta ja jos en saa puoltavaa päätöstä niin myyn sitten jalan! :)

Sirkkelstrand
Admin

17 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2012 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valmistajalta noita jalkoja saa ostettua. Hinnat saattavat olla aika ikävän kalliit.
Mainos
_
__
 
_
hlpt
Newbie
_
31. lokakuuta 2012 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SirMatt:
Espoosssa vaikutan. Anteeksi kun, "huumaa" jo kerkesin nostamaan. Sain niin hyvän tarjouksen eilen telkun päivitykseen, että tämä juttu taitaa kääntyä vanhan myyntiin. Käyn täysistunnon vielä emännän kanssa asiasta ja jos en saa puoltavaa päätöstä niin myyn sitten jalan! :)
Ok, no infoile sitten miten kävi.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > samsung tv:n jalka rikki, mistä uutta?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy