User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.1.2025 / 20:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > samsung ue55d7005 -led-tv 55? pelaamiseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung UE55D7005 -LED-tv 55? pelaamiseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Memofin
Newbie
_
7. maaliskuuta 2012 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve vain.
Aloitetaan sillä, että en paljon telkkareista tiedä ja siksi haen apua viisaimmilta.
Olen nyt tulevana perjantaina menossa hobby halliin katselemaan uutta pelaamiseen sopivaa tv:tä ja silmiin osui jo nettisivuilta kyseinen malli, mutta mutta soveltuuko se pelaamiseen konsoleilla ollenkaan?
Ristiriitaista tietoa olen eri foorumeilta saanut ja nyt ajattelin täältä kysyä, onko kenelläkään kokemusta?
Hirvittää kyseisen töllön hinta jos ei sovellukkaan pelaamiseen.
Input-lagia olen yrittänyt metsästää ja jossain sanottiin että olisi yli 100m/s pitääkö paikkansa? koska todella heikosti olen löytänyt tietoa asiasta.

Kiitoksia jos osaatte ja jaksatte vastata tietämättömälle
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > samsung ue55d7005 -led-tv 55? pelaamiseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy