User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 11:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > ci+kortinlukijalle ei saatavilla tavallisia kanavapaketteja?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
CI+kortinlukijalle ei saatavilla tavallisia kanavapaketteja?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Akka_pulassa
Newbie
_
23. joulukuuta 2011 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asun antennitaloudessa, minulla on Philips 40PFL5605H12-telkkari ja ostin juuri Anttilasta LA Digitalin CI+ kortinlukijan myyjän suosituksesta (kun kuulemma tulevaisuudessa kaikki käyttävät tätä kun tulee HD yms). Siskoni antoi minulle PlusTV:n rinnakkaiskorttinsa, mutta yllättäen PlusTV ei tuekaan tätä CI+ mallia ollenkaan!

Minulle ei kortinlukijakaupoilla kerrottu, ettei juuri mikään normaali kanavapaketti taida näkyä CI+:lla!

Ilmeisesti ainakin jotkin Canalin kanavat toimisivat tällä CI+kortinlukijalla, joka vaatii linkityksen, mutta en ole niistä kiinnostunut ja ne ovat törkykalliita. Olen kiinnostunut lähinnä Discoveryn kanavapaketista, eikä minkään kanavan tarvitsisi olla HD:na.

Kanavapaketteja kauppaavien tahojen sivuilta ei kertakaikkiaan saa tietoa tästä kortinlukija-asiasta, että toimiiko ne CI+:lla.

Onko teillä, arvoisat tekniikan ihmelapset, kokemusta tällaisesta?
Menenkö Anttilaan palauttamaan/vaihtamaan kortinlukijan siihen tavalliseen, kuulemma vanhanaikaiseen, (CA?) malliin vai saisinko jollain tavalla muitakin, tavallisia, kanavia kuin Canalplussaa katsottua CI+kortinlukijalla?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
24. joulukuuta 2011 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Töllösi ei ole välttämättä CI+yhteensopiva, joten kortinlukijakaan ei toimi....
Yritä tuollaisella...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Merde
Newbie
_
28. joulukuuta 2011 @ 00:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Akka_pulassa:
Asun antennitaloudessa, minulla on Philips 40PFL5605H12-telkkari ja ostin juuri Anttilasta LA Digitalin CI+ kortinlukijan myyjän suosituksesta (kun kuulemma tulevaisuudessa kaikki käyttävät tätä kun tulee HD yms). Siskoni antoi minulle PlusTV:n rinnakkaiskorttinsa, mutta yllättäen PlusTV ei tuekaan tätä CI+ mallia ollenkaan!

Minulle ei kortinlukijakaupoilla kerrottu, ettei juuri mikään normaali kanavapaketti taida näkyä CI+:lla!

Ilmeisesti ainakin jotkin Canalin kanavat toimisivat tällä CI+kortinlukijalla, joka vaatii linkityksen, mutta en ole niistä kiinnostunut ja ne ovat törkykalliita. Olen kiinnostunut lähinnä Discoveryn kanavapaketista, eikä minkään kanavan tarvitsisi olla HD:na.

Kanavapaketteja kauppaavien tahojen sivuilta ei kertakaikkiaan saa tietoa tästä kortinlukija-asiasta, että toimiiko ne CI+:lla.

Onko teillä, arvoisat tekniikan ihmelapset, kokemusta tällaisesta?
Menenkö Anttilaan palauttamaan/vaihtamaan kortinlukijan siihen tavalliseen, kuulemma vanhanaikaiseen, (CA?) malliin vai saisinko jollain tavalla muitakin, tavallisia, kanavia kuin Canalplussaa katsottua CI+kortinlukijalla?
Mainos
_
__
 
_
Merde
Newbie
_
28. joulukuuta 2011 @ 01:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No näinhän meillekin kävi. Ostettiin Samsungin töllö ja siihen tuo CI+ -lukija. Myyjä väitti, että kyllä toimii, tuo halvempi on vanhanaikainen ja kaikki kohta tarvii tuon CI+ -lukijan. Kysyin vielä varmuuden vuoksi pariinkin otteeseen, että toimiihan? Laitoin kortinlukijan paikoilleen ja tökkäsin Plustv-kortin sisään - ei mitään. Päivitin vielä kanavahaun - ei mitään. Menin telkkarikauppaan ja siellä nuorimies kertoi, että pitää ottaa yhteys palveluntarjoajaan eli plussaan. Laitoin sähköpostia ja sieltä sain vastauksen, että eipä pelitä. Niin kävinkin vaihtamassa CI+ -lukijan siihen halvempaan versioon, sain rahoista erotuksen takaisin ja kyllä nyt toimii. Ei tosin hoodeenä, mutta toimii.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > ci+kortinlukijalle ei saatavilla tavallisia kanavapaketteja?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy