User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 10:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > digiboksin tallennuskapasiteetin lisääminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Digiboksin tallennuskapasiteetin lisääminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hegetzuz
Junior Member
_
1. lokakuuta 2010 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Digiboksin ja tietokoneen muisti alkaa olemaan melko täynnä ja pitäisi saada lisää tilaa televisio-ohjelmille. Itselleni tulee mieleen joko ulkoinen kovalevy tai dvd levyt. Kumpi vaihtoehto olisi hinta-laatu suhteeltaan parempi? En tiedä onko muita järkävämpiä vaihtoehtoja.

Digiboksi on Topfiled ja ohjelmat siirrän altairilla, jos tuolla tiedolla on jotain merkitystä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. lokakuuta 2010 @ 02:57

Senior Member

4 tuotearviota
_
1. lokakuuta 2010 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käyttäisin dvd-levyjä

1.Toimivat missä vain jossa dvd-soitin, ei tarvita tietokonetta toistamiseen
2.DVD optisena mediana on luotettavampi varmuuskopiosäilö kuin kovalevy ja muutenkin itse ainakin määrittelen (ulkoisenkin) kovalevyn väliaikaiseksi säilytyspaikaksi
3.Hinta on niin ja näin, ulkoinen kiintolevy on kertainvestointina kalliimpi. Toisaalta dvd-aihiot eivät montaa senttiä maksa ulkomailta tilattuna eli siitä saa ison kasan tuollaisen kovalevyn hinnalla
Hyypio
Member

7 tuotearviota
_
2. lokakuuta 2010 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen DVD-levyjä jos niitä pitää hyvin.
vjhl2000
Junior Member
_
5. lokakuuta 2010 @ 09:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
boxin oman kiintolevynkin voi vaihtaa isommaksi. Keskustelua aiheesta
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=65562
Mainos
_
__

_
Admin

17 tuotearviota
_
5. lokakuuta 2010 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen kanssa kiintolevyn vaihdon puolesta. Itse vaihdoin omaan toppyyni kiintolevyn sen jälkeen kun tuo digiboksin levy rikkoontui. Levyksi tietty kannattaa valita joku sellainen mistä on muillakin käyttäjillä kokemuksia niin ei tule mitään yllätyksiä.

Tai jos tarvetta on varastoida kaikkee niin suosittaisin ulkoista kiintolevyä. Ei tartte poltella mitään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. lokakuuta 2010 @ 11:06

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > digiboksin tallennuskapasiteetin lisääminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy