User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 4.5.2024 / 02:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > tietokone ei löydä usb-portin kautta tf5100pvrt hdmi:tä?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokone ei löydä USB-portin kautta TF5100PVRt HDMI:tä?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
20. elokuuta 2011 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs minulla on tuo kyseienen dixiboxi ja kone ei jostain syystä löydä tätä dixiboxia usb-portin kautta. ELi yritän dixiboksista siirtää ohjelmia tietokoneelle talteen. Olen ladannut Altair ohjelman jolla se pitäisi onnistua, mutta ongelma on, että tietokone ei löydä tätä dixiboxia. Taitaa olla jotain USB ajureita tai muuta sellaista mitä tähän koneeseen tarvisisi asentaa, että se rupeisi toimimaan. Mutta mitä ohejlmia ja miten kannattaisi toimia?

Koneen tiedot:

Merkki: Acer Aspire 5100
Käyttis: Windows 7 ultimate 32bit
Näyttis: ATI Mobility Radeon X1300
Prossu: AMD Turion(tm) 64 Mobile Technology MK-36

Ja Dixiboxi oli: "Topfield 5100PVRt HDMI"
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
20. elokuuta 2011 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _THUNDER_:
Elikkäs minulla on tuo kyseienen dixiboxi ja kone ei jostain syystä löydä tätä dixiboxia usb-portin kautta. ELi yritän dixiboksista siirtää ohjelmia tietokoneelle talteen. Olen ladannut Altair ohjelman jolla se pitäisi onnistua, mutta ongelma on, että tietokone ei löydä tätä dixiboxia. Taitaa olla jotain USB ajureita tai muuta sellaista mitä tähän koneeseen tarvisisi asentaa, että se rupeisi toimimaan. Mutta mitä ohejlmia ja miten kannattaisi toimia?

Koneen tiedot:

Merkki: Acer Aspire 5100
Käyttis: Windows 7 ultimate 32bit
Näyttis: ATI Mobility Radeon X1300
Prossu: AMD Turion(tm) 64 Mobile Technology MK-36

Ja Dixiboxi oli: "Topfield 5100PVRt HDMI"
Ja tehty Topparin omien ohjeiden mukaan?

Muuten enempi Toppariin keskittynyt fooromi.

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Junior Member
_
20. elokuuta 2011 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei latasin tuon USB-Päivitys työkalun "TFD-USB" minkälainen tiedosto sillä pitäisi etsiä (tfd?) Ohjelma näyttää tältä link. Eli mites pitäis toimia?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
21. elokuuta 2011 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _THUNDER_:
Okei latasin tuon USB-Päivitys työkalun "TFD-USB" minkälainen tiedosto sillä pitäisi etsiä (tfd?) Ohjelma näyttää tältä link. Eli mites pitäis toimia?
Ensin kysyit kuinka fileet saa Toppystä ulos, ja nyt olet päivittämässä firmistä, sen saa samoilta sivuilta.

Tuosta myös Seiskaan Altair...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Junior Member
_
21. elokuuta 2011 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voitko kertoa tarkemmin mitä tarkoitat tuolla?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
21. elokuuta 2011 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _THUNDER_:
Elikkäs minulla on tuo kyseienen dixiboxi ja kone ei jostain syystä löydä tätä dixiboxia usb-portin kautta. ELi yritän dixiboksista siirtää ohjelmia tietokoneelle talteen.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _THUNDER_:
Voitko kertoa tarkemmin mitä tarkoitat tuolla?
Olet saanut linkit, mistä ohjelmat löytyy, ja linkin enemmän Toppyn ympärillä pyörivälle foorumille, mikä ahistaa????

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Junior Member

1 tuotearvio
_
22. elokuuta 2011 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan sulla laitettu digiboksista usb päälle?
Itsellä ainakin aikanaan topfieldin kanssa meinasi aina tupata se unohtua laittaa päälle, eikä kone tietenkään tunnistanut boksia sitten...
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
23. elokuuta 2011 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti haert:
Onhan sulla laitettu digiboksista usb päälle?
Itsellä ainakin aikanaan topfieldin kanssa meinasi aina tupata se unohtua laittaa päälle, eikä kone tietenkään tunnistanut boksia sitten...
Mitenkäs se sitten "laitetaan päälle"???

Vuodesta 1996 ollut joku Toppari (useampia malleja) ja ei ole koskaan tarvinnut erikseen usbia "laittaa päälle" aina se on toiminut "suorilla housuilla" heti...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Junior Member

1 tuotearvio
_
23. elokuuta 2011 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meillä ainakin topfieldin boksissa piti asetuksista klikata usb päälle. en muista enää mikä malli oli silloin kyseessä, kun meni muuton yhteydessä vaihtoon. Mutta näin se tuossa topparissa oli. :)
Junior Member
_
26. elokuuta 2011 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuinkas se sitten laitetaan päälle, ja mistä?
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. elokuuta 2011 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en nyt tarkkaan enää muista mutta jossain siellä asetukset viidakossa se oli...
swod
Member
_
24. syyskuuta 2011 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla muuten tipicin aloittajan kanssa oli sama homma.
Arzka007
Junior Member
_
26. syyskuuta 2011 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli Topfield TF520PVRT -boksin kanssa kerran sama ongelma... Aiemmin tietokone oli saanut yhteyden boksiin usb-kaapelin kautta ilman ongelmia, mutta yhtäkkiä yhteys vaan katosi...

Aikani googlailtuani löysin ohjeen joka toimi mun tapauksessa: Formatoin Toppyn kovalevyn (Toppyn omien valikoiden kautta). Samalla meni kaikki tallennetut ohjelmat, mutta tän jälkeen yhteys syntyi tietsikan ja Toppyn valille entiseen tapaan.

(99 % foorumiohjeista muuten suositteli jotain muita juttuja, joista ei ollut mun tapauksessa mitään hyötyä.)
Mainos
_
__
 
_
VarMi
Member

12 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2012 @ 05:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minä taas saan altair yhteyden, mutta en päivitys yhteyttä. missä mulla mahtaa olla vika?
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > tietokone ei löydä usb-portin kautta tf5100pvrt hdmi:tä?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy