User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 4.5.2024 / 06:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > wbox hd2s digiboksi
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wbox HD2s digiboksi
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
lasse57
Member
_
14. tammikuuta 2013 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään tietoa missä muodossa tekstin pitää olla jos kahtoo avi elokuvaa usb tikulta että saa tekstit mukaan
micro2013
Suspended due to non-functional email address
_
16. tammikuuta 2013 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lasse57:
Onko kellään tietoa missä muodossa tekstin pitää olla jos kahtoo avi elokuvaa usb tikulta että saa tekstit mukaan
minun mielestä sen tekstin pitää olla samassa paikassa kuin elokuva ja sitten se teksti olla nimetty samanlailla kuin itse elokuva. esim elokuva.avi ja teksti elokuva.srt
ainakin ennen piti olla noin aiemmilla dvd soittimilla jotka tukivat divx ja avi leffoja.

Kone: Asus M5A78L,AMD FX-8350 4.0 GHz 8-core AM3+,Cooler Master Hyper 212 EVO,Kingston hyperX ddr3 16gt 1600mhz,Asus GTX660 TI-DC2T-2GD5 NVIDIA GeForce GTX660 TI 2048 MB,Intel 330 sata3 SSD 120GT,WD caviar 4tb verran,Corsair TX650W V2 Enthusiast,Samsung S24B350H 24 Led näyttö..
lasse57
Member
_
16. tammikuuta 2013 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti micro2013:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lasse57:
Onko kellään tietoa missä muodossa tekstin pitää olla jos kahtoo avi elokuvaa usb tikulta että saa tekstit mukaan
minun mielestä sen tekstin pitää olla samassa paikassa kuin elokuva ja sitten se teksti olla nimetty samanlailla kuin itse elokuva. esim elokuva.avi ja teksti elokuva.srt
ainakin ennen piti olla noin aiemmilla dvd soittimilla jotka tukivat divx ja avi leffoja.
Kyllä nimesin tekstit saman nimiseksi ja laitoin mukaan kahdet teksiti SUB ja SRT formaattiin mutta ei tunnista.
Mainos
_
__
 
_
lasse57
Member
_
4. helmikuuta 2013 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lasse57:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti micro2013:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lasse57:
Onko kellään tietoa missä muodossa tekstin pitää olla jos kahtoo avi elokuvaa usb tikulta että saa tekstit mukaan
minun mielestä sen tekstin pitää olla samassa paikassa kuin elokuva ja sitten se teksti olla nimetty samanlailla kuin itse elokuva. esim elokuva.avi ja teksti elokuva.srt
ainakin ennen piti olla noin aiemmilla dvd soittimilla jotka tukivat divx ja avi leffoja.
Kyllä nimesin tekstit saman nimiseksi ja laitoin mukaan kahdet teksiti SUB ja SRT formaattiin mutta ei tunnista.
TÄMÄN VOI POISTAA
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > wbox hd2s digiboksi
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy