User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 02:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > digiboksi ei tallenna kun se ei ole päällä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Digiboksi ei tallenna kun se ei ole päällä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
cano2
Newbie
_
14. elokuuta 2012 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on finnsatin kaapeli digiboksi. Se alkaa kyllä tallentamaan ohjelmaa silloinkin kun se ei ole päällä, mutta se vaatii sen että boksi on käynnistetty sen päivän aikana! Jos siis lähden esimerkiksi perjantaina pois kotoa, ja olen ohjelmoinut jonkun lauantaina tulevan ohjelman, niin ohjelma ei ole kuitenkaan tallentunut! Enkä keksi muuta syytä kuin sen että sitä ei ole kukaan käynnistänyt sen päivän aikana.

Onko minulla siis joku asetus väärin, vai onko boksissa vikaa ?
OlliJulle
Member
_
14. elokuuta 2012 @ 22:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cano2:
Minulla on finnsatin kaapeli digiboksi. Se alkaa kyllä tallentamaan ohjelmaa silloinkin kun se ei ole päällä, mutta se vaatii sen että boksi on käynnistetty sen päivän aikana! Jos siis lähden esimerkiksi perjantaina pois kotoa, ja olen ohjelmoinut jonkun lauantaina tulevan ohjelman, niin ohjelma ei ole kuitenkaan tallentunut! Enkä keksi muuta syytä kuin sen että sitä ei ole kukaan käynnistänyt sen päivän aikana.

Onko minulla siis joku asetus väärin, vai onko boksissa vikaa ?
Mitäpä, jos antaisit boxin olla aina vaan virta päällä ja sammuttaisit ainoastaan television! Itse olen laittanut boxin töpselin päälle tarralapun: "EI SAA IRROITTAA!", jotta vaimo ei vahingossakaan sammuttaisi boxia!
Siispä se on aina päällä, ja nauhoittaa silloin, kun pitääkin, jopa viikoittain toistuvasti ohjelmoidut (sarjoja) tallennukset!
Yst.terveisin OlliJulle
Senior Member
_
15. elokuuta 2012 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ihan normaalilta kuullosta. Kokeile tehdasasetusten palautusta. Jos ei auta, niin sitten vaikka firmiksen päivitystä.
cano2
Newbie
_
15. elokuuta 2012 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onhan tuo päällä pitäminen tietenkin jonkinlainen ratkaisu.. mutta luulis olevan joku parempikin vaihtoehto. on kuitenkin aika pelottavaa jättää digiboksi päälle kun lähtee viikon reissulle...
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. elokuuta 2012 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cano2:
Minulla on finnsatin kaapeli digiboksi. Se alkaa kyllä tallentamaan ohjelmaa silloinkin kun se ei ole päällä, mutta se vaatii sen että boksi on käynnistetty sen päivän aikana! Jos siis lähden esimerkiksi perjantaina pois kotoa, ja olen ohjelmoinut jonkun lauantaina tulevan ohjelman, niin ohjelma ei ole kuitenkaan tallentunut! Enkä keksi muuta syytä kuin sen että sitä ei ole kukaan käynnistänyt sen päivän aikana.

Onko minulla siis joku asetus väärin, vai onko boksissa vikaa ?
Onko kello ihan ajassaan?
cano2
Newbie
_
15. elokuuta 2012 @ 21:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On, kyllä se arkena tallentaa kaikki ajastetut ohjelmat jne.
Mainos
_
__
 
_
specio
Junior Member
_
9. syyskuuta 2012 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cano2:
onhan tuo päällä pitäminen tietenkin jonkinlainen ratkaisu.. mutta luulis olevan joku parempikin vaihtoehto. on kuitenkin aika pelottavaa jättää digiboksi päälle kun lähtee viikon reissulle...
Mikäs siinä pelottaa?
Onhan se digiboxi kuitenkin päällä, kun siinä valot palaa etkä töpseliä ole pois ottanut? Jos virtalähde kärähtää, se kärähtää riippumatta oliko se standby/ON -tilassa.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > digiboksi ei tallenna kun se ei ole päällä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy