User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 29.6.2024 / 00:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > division 8800s kuvien siirto
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
diVision 8800S kuvien siirto
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
odemies
Member
_
20. syyskuuta 2013 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ilmeisesti olen formatoimassa kovoa ja ohjelmat saa mennä mutta hyviä kuvia olen kaapannut aikojen saatossa,yritän saada niitä siirrettyä jotenkin vaikka usb:lle mutta ei oikein lähde,onko joku siirtänyt kuvia boxista tikulle?

olen kohdassa jossa kuvat on vasemmalla ja tikku näkyy oikealla mutta eipä se siitä siirrä,tietty jos pääte .cap,ei taida juurikaan olla muualla iloa kun boxissa mutta voisin formatoinnin jälkeen siirtää ne takaisin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. syyskuuta 2013 @ 12:55

odemies
Member
_
20. syyskuuta 2013 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti odemies:
ilmeisesti olen formatoimassa kovoa ja ohjelmat saa mennä mutta hyviä kuvia olen kaapannut aikojen saatossa,yritän saada niitä siirrettyä jotenkin vaikka usb:lle mutta ei oikein lähde,onko joku siirtänyt kuvia boxista tikulle?

olen kohdassa jossa kuvat on vasemmalla ja tikku näkyy oikealla mutta eipä se siitä siirrä,tietty jos pääte .cap,ei taida juurikaan olla muualla iloa kun boxissa mutta voisin formatoinnin jälkeen siirtää ne takaisin
homma selvisi,ei hätää enää
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > division 8800s kuvien siirto
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy