User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 7.7.2024 / 22:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > division vdc-8800b - huollossa vaihdettiin kovalevy, tallenteet mennyttä?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Division VDC-8800B - huollossa vaihdettiin kovalevy, tallenteet mennyttä?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
misu84
Junior Member
_
27. marraskuuta 2009 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla oli ongelmia digiboksin kanssa (eli nauhoitus pystyi lopettamaan vain sammuttamalla digiboksi kokonaan). Vanhemmillakin oli samanlainen ongelma ja ne vietiin sitten huoltoon. Kummassakin digiboksissa oli tallennetuuja ohjelmia. No,kun vanhemmat saivat digiboksin sanottiin,että siinä oli jotakin ongelmia kovalevyn kanssa (eli kai se mun ymmärtääkseni vaihdettiin tms.) Ja siinä oli kaikki tallenteet tallessa. Mutta,kun oman digiboksin sain,niin eipäs olekaan enää tallessa mun omat tallennetut ohjelmat,joten mitä minun tulisi tehdä? Onko kovalevy tallennettavassa digiboksissa se osa,johon ne ohjelmat tallentuvat eli se,jonka pystyy ottamaan digiboksista irti? Onko mun tallennetut ohjelmat nyt mennyttä? :(

Digiboksi: Division VDC-8800B

Harmittaa!
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
27. marraskuuta 2009 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Harmittaahan se vähemmästäkin, mutta noinhan se pääasiassa menee kuin oletitkin.
Josko ne huollossa vaihtaneet uuden kovon, ovat ohjelmat todellakin haihtuneet. Taasen jos siellä divisionissa korjattu kovo, voisi sen irrottaa(tai näkyykö usb.llä? tietokoneessa asemana) ja koettaa jollain palautusohjelmalla katsoa onko siellä mitään.
Taitaa vain kaikki konstit olla aika työläitä, ensin pitäisi kyllä varmistaa onko siellä vaihdettu kiintolevy vai ei.

Ja lievästi väärä alue, DigiTV - Kaikki muut aiheet ehkä. Katsotaankos josko modet vaihtas suhtkoht oikialle aihealueelle.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. marraskuuta 2009 @ 21:07

Moderator

7 tuotearviota
_
28. marraskuuta 2009 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siirretään kuitenkin dvb-c digiboksikeskusteluun ja muokkasin vähän otsikkoa, jatkossa vähän kuvailevampi ;)

Mainos
_
__
 
_
mstrand
Newbie

1 tuotearvio
_
29. marraskuuta 2009 @ 06:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisivat siellä huollossa edes miettiä mitä asiakas haluaa datoileen tehtävän. Esimerkiksi kysyä jos vaikka asiakas haluaisi ne ohjelmat säilyttää. Mutta sehän vain olisi hyvää asiakaspalvelua, ja sitä harva huolto viitsii harrastaa kun ihmiset eivät reklamoi huonosta palvelusta, saati käsittämättömän alarvoisesta.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > division vdc-8800b - huollossa vaihdettiin kovalevy, tallenteet mennyttä?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy