User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 02:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > division vdc 4600pvr tallennus
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
division vdc 4600PVR tallennus
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
reelon
Newbie
_
26. lokakuuta 2011 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä, sain kaberilta 4600PVR digiboxin, mut en osaa sillä laitteella tallentaa. Aina kun yritän tallentaa laite ilmottaa että ei singnaalia, tarkista kytkennät.. Eli itä pitäisi tarkistaa että sais kaiken ilon irti koneesta ?
Senior Member
_
27. lokakuuta 2011 @ 06:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Netistä käyttöohjeet. Olethan itse varmasti kaapeliverkossa?

Boksinahan nuo ovat siis niin syvältä, ettei niitä osaa ilman ohjeita käyttää vaikka muuten olisikin vähän sellainen tekniikan imhmelapsi.
reelon
Newbie
_
7. marraskuuta 2011 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pentsu:
Netistä käyttöohjeet. Olethan itse varmasti kaapeliverkossa?

Boksinahan nuo ovat siis niin syvältä, ettei niitä osaa ilman ohjeita käyttää vaikka muuten olisikin vähän sellainen tekniikan imhmelapsi.
oon joo kaapeliverkossa.. mistään en vaan löydä sivuja mistä saisin ohjeet tohon tallentamis systeemiin..
OlliJulle
Member
_
8. marraskuuta 2011 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti reelon:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pentsu:
Netistä käyttöohjeet. Olethan itse varmasti kaapeliverkossa?

Boksinahan nuo ovat siis niin syvältä, ettei niitä osaa ilman ohjeita käyttää vaikka muuten olisikin vähän sellainen tekniikan imhmelapsi.
oon joo kaapeliverkossa.. mistään en vaan löydä sivuja mistä saisin ohjeet tohon tallentamis systeemiin..
Näkyykös ne kanavat kuitenkin kun katselet TV:tä, ja mitä valikkoja aukeaa, kun painat MENU-näppäintä?
Ja Pentsulle tiedoksi: minulla on antenni diVisionista pääsääntöisesti vain hyvää kerrottavana. Itse töpeksin vain tietokone-USBin kanssa, kun en malttanut "poistaa laitetta turvallisesti". Se USBi nääs mykistyi.

OlliJulle
Senior Member
_
9. marraskuuta 2011 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OlliJulle:

Ja Pentsulle tiedoksi: minulla on antenni diVisionista pääsääntöisesti vain hyvää kerrottavana.
Pysyn sanojeni takana. Sen verran noitakin on tullut vastaan.

Kuka tykkää mistäkin. Aiemmin noista medioneista, visioneista & divisioneista ole juurikaan missään ollut hyvää sanottavaa.

Hienosti ovat muuten yrittäneet "harhauttaa" kuluttajaa vaihtamalla nimeä vähän väliä...
OlliJulle
Member
_
10. marraskuuta 2011 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pentsu:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OlliJulle:

Ja Pentsulle tiedoksi: minulla on antenni diVisionista pääsääntöisesti vain hyvää kerrottavana.
Pysyn sanojeni takana. Sen verran noitakin on tullut vastaan.

Kuka tykkää mistäkin. Aiemmin noista medioneista, visioneista & divisioneista ole juurikaan missään ollut hyvää sanottavaa.

Hienosti ovat muuten yrittäneet "harhauttaa" kuluttajaa vaihtamalla nimeä vähän väliä...
No, onpas minulla sitten tainnut käydä moukan tuuri, kun ostin laitteen keväällä v 2008 ja vain kapula on mennyt vaihtoon parin vuoden kuluttua! Muuten on toiminut toivotulla tavalla. Takapaneelin USBi saattoi mykistyä myös siitä syystä, että kytkin sen tietokoneeseen VIVANCOn vahvistinpää -johdolla.

OlliJulle
tikipoksi
Newbie
_
8. huhtikuuta 2012 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni 4700 malli ja on erittäin helppo ja yksinkertainen käyttää. Tallennus toimii loistavasti eikä mitään murheita ole ollut vuosien saatossa. Boxi ollut 24/7 päällä useamman vuoden kunnes nyt kovo väsähti. Uutta tilalle jos vain boxin puolesta onnistuu...
Mainos
_
__
 
_
hempe
Newbie
_
22. toukokuuta 2012 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin käytettynä samaisen mallin kuin viestiketjun aloittaja ja itsellä täysin sama ongelma eli tallennus ei onnistu. Toisinaan laittaa tallennuksen "varattu" tilaan ja toisinaan pyytää tarkistamaan kytkennät. Liittännöissä siis vika, mutta korjata en osaa vaikka oon pyöritelly eri vaihtoehtoja. Auttakkee!

Paneelin takaa löytyy liitännyt:
eka rivi: cable a in - cable b in - ant in
toka rivi: cable a out - cable b out - tv out

Kyseessä siis malli division vdc 4600pvr.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > division vdc 4600pvr tallennus
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy