Minulla on yhden teran kokoinen kiintolevy täynnä Humax Wbox HDPVR-1000C -digi-boxilla tallennettuja videoita. En pysty katsomaan niitä, kun olen mennyt poistamaan Humaxin tekemätä tiedostot .htm ja .nts. Voiko asialle enää jälkikäteen tehdä mitään, jotta niitä elokuvia voisi katsoa TV:stä? Kaikki käytännölliset neuvot ovat tarpeen. Kiitos.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Bream: Minulla on yhden teran kokoinen kiintolevy täynnä Humax Wbox HDPVR-1000C -digi-boxilla tallennettuja videoita. En pysty katsomaan niitä, kun olen mennyt poistamaan Humaxin tekemätä tiedostot .htm ja .nts. Voiko asialle enää jälkikäteen tehdä mitään, jotta niitä elokuvia voisi katsoa TV:stä? Kaikki käytännölliset neuvot ovat tarpeen. Kiitos.
Mikäli kyse on linkitetystä CI+ -boksista (*readyHD), niin ei voi enää tehdä mitään. Syy tähän on se, että CI+ -boksi salaa kaikki tallenteensa laitekohtaisella avaimella, edes identtisellä toisella boksilla ei videot toimi....
Asiasta kahdenteenkymmenenteen, miksi moiset tiedostot puuttuvat?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Bream: Minulla on yhden teran kokoinen kiintolevy täynnä Humax Wbox HDPVR-1000C -digi-boxilla tallennettuja videoita. En pysty katsomaan niitä, kun olen mennyt poistamaan Humaxin tekemätä tiedostot .htm ja .nts. Voiko asialle enää jälkikäteen tehdä mitään, jotta niitä elokuvia voisi katsoa TV:stä? Kaikki käytännölliset neuvot ovat tarpeen. Kiitos.
Mikäli kyse on linkitetystä CI+ -boksista (*readyHD), niin ei voi enää tehdä mitään. Syy tähän on se, että CI+ -boksi salaa kaikki tallenteensa laitekohtaisella avaimella, edes identtisellä toisella boksilla ei videot toimi....
T: Vesku
Miksikö ne puuttuvat? Koska olen poistanut ne tietoisesti.
T: Vesku
Miksikö ne puuttuvat? Koska olen poistanut ne tietoisesti. Siinä se hölmöys juuri piileekin. Ei olisi pitänyt poistaa niitä. UGH! Olen puhunut!