User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 6.10.2024 / 03:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > mistä subleffa -kanavan elokuville tekstit?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mistä Subleffa -kanavan elokuville tekstit?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
majku
Newbie
_
6. heinäkuuta 2009 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä tuliko tämä nyt oikealle alueelle, mutta josko joku osaisi auttaa. Miten saan subleffa-kanavan elokuville tekstit. Olen boxista siirtänyt leffat Altairilla koneelle. Sitten olen muokannut niitä Projectx:n kanssa. Projectx:ssähän on mahdollisuus hakea teletextejä, jos tietää sivunumeron. Muut sivunumerot (YLE:n) olen löytänyt, mutta en tuota subleffaa (kolmosella ja nelosellahan on kiinteät tekstit). Olen googlannut monella eri tavalla, mutta kun ei löydy tietoa. Miten muuten olisi mahdollista saada ne tekstit mukaan. Muutamista olen löytänyt tekstit subsearchista, mutta en kaikista. Miten muut olette noihin MTV3 -paketin ohjelmiin saaneet tekstit? Toivottavasti joku ystävällinen sielu osaisi auttaa. Olen kohta menettämässä toivoni noiden tekstien suhteen.
Senior Member
_
6. heinäkuuta 2009 @ 21:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mtv3 leffalla on dvb muotoiset tekstit (ei poltettu kuvaan kiinni), eikä niitä tekstitv:n kautta käsittääkseni saa? Laita projectx:n presettingseihin tekstitysvälilehdellä rasti kohtaan "recreate dvb st pts from 1st mpgaudi.." ja myös kohtaan "decode hidden rows of teletext"(en tiedä miksi tuo jälkimmäinen kohta vaikutti tekstien ulos saamiseen). Valitse export formatiksi "sup".

Nyt demuxauksen jälkeen sulla pitäisi olla .sup muotoiset tekstit. Itselläni on vielä ongelmana noiden tekstien uudelleen ajoitus, enkä ole löytänyt vielä ratkaisua.
majku
Newbie
_
7. heinäkuuta 2009 @ 00:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin ohjeesi mukaan, mutta ilmeisesti on eri versio Projectx:stä. Mulla on 0.90.04.00 josta en löytänyt tuota kohtaa: "recreate dvb st pts from 1st mpgaudi..". Tuo toinen kohta löytyi. Vastaakohan tuo em. kohta tätä: "re-build TTX-PTS from 1st MpgAudio..."? Yritin myöskin ripata tuota .sup-tiedostoa SubRipillä mutta ei onnistunut.
Senior Member
_
7. heinäkuuta 2009 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Vastaakohan tuo em. kohta tätä: "re-build TTX-PTS from 1st MpgAudio...
Joo vastaa. Kannattaa ehkä kokeilla myös uudempaa projectx versiota 0.90.04.00.b30.

Yritin itsekin subripillä mutta siitä ei tullut mitään. dvdsubedit onnistui melko hyvin, tosin melko paljon jäi virheitä tekstiin.
Mainos
_
__
 
_
majku
Newbie
_
7. heinäkuuta 2009 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos suuresti avusta. Noilla ohjeilla "löytyi" tekstit. Dvdsubeditiä en kuitenkaan oikein osanut käyttää. Maximumin sivuilta kuitenkin löysin ohjeet joita käyttämällä homma toimii: Katsoin subeditillä, että mitkä ovat suomen kieliset ja sen jälkeen käytin Dvdauthorquita (Maximumin sivulla olleiden ohjeiden mukaan) autorointiin. Ei tarvinnut muokata tekstejä ja homma toimii :) Ajoituksessa ei ainakaan tuon yhden kokeilemani elokuvan kohdalla ollut ongelmaa.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > mistä subleffa -kanavan elokuville tekstit?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy