User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 16.9.2024 / 22:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > a-link dtu dvbt usb2.0 digiviritin apua
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
A-Link DTU dvbt usb2.0 digiviritin apua
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Jukkendal
Newbie
_
7. maaliskuuta 2011 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli hommasin kyseisen digivirittimen tietokoneeseen, mutta kuva pätkii todella pahasti mukana tulleella antennilla. Minulla on kyllä antennijohto millä kyseisen värkin saa kiinni talon omaan kaapeliverkkon, mutta sillä ei saa minkäänlaista signaalia. Missä vika, mitä pitäisi tehdä?

Olen todella aloittelija näissä niin selkeitä ohjeita kiitos :)
Senior Member
_
7. maaliskuuta 2011 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jukkendal:
Eli hommasin kyseisen digivirittimen tietokoneeseen, mutta kuva pätkii todella pahasti mukana tulleella antennilla. Minulla on kyllä antennijohto millä kyseisen värkin saa kiinni talon omaan kaapeliverkkon, mutta sillä ei saa minkäänlaista signaalia. Missä vika, mitä pitäisi tehdä?

Olen todella aloittelija näissä niin selkeitä ohjeita kiitos :)
Nuo omat antennit ovat yleensä aivan paskoja, joten sen vuoksi kuva pätkii. Seinäpistokkeesta et saa signaalia, koska olet kaapeliverkossa ja sulla on antenniverkon viritin.

Selailemalla tätä keskustelualuetta saatat löytää jonkin ratkaisun. Lähtökohtaisesti uskallan väittää että kaikilla jotka tuollaista "omaa" antennia käyttää, on sama ongelma. Joten keskusteluja kyllä pitäisi löytyä
Member
_
3. huhtikuuta 2011 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla sama vika. ilman antennivahvistinta en saanu ollenkaan kuvaa ja huonolla kelillä kuva pätkii vieläkin. mutta jos sulla kuva näkyy, vaikkakin pätkien, niin hommaa vahvistin väliin, luultavasti saat sen jälkeen ihan hyvää kuvaa. biltemassa maksoi jotain 15? ja class ohlsonilla 17? semmonen vahvistin. jostain tv-nurmelta hommattu vahvistin ei löytänyt mitään kanavia vaikka sen piti olla teholtaan kolme Db parempi ku biltsun malli.
ja kuten yllä on mainittu, niin et voi laittaa antenniverkon tikkua kaapeliin kiinni.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > a-link dtu dvbt usb2.0 digiviritin apua
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy