User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 01:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > kysymyksiä pc-digikorteista!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kysymyksiä PC-digikorteista!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
CloseMe
Newbie
_
31. heinäkuuta 2009 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli nyt tarvitaan koneeseen digiboksi, koska televisio sanoi itsensä irti. Saako noilla yhtä hyvän kuvan näkyviin, kun televisiosta? En asu missään isossa cityssä vaan ihan pienessä kaupungissa keskustassa. Liitetäänkö ne vaan koneeseen ja sitten itse laitteesta antennijohto seinään? Sitten itsellä on FullHD-näyttö joten osaako tämä skaalata sen kuvan kokonäytölle tarkasti? Itselleni olisi varmaan hyvä olla HDTV-viritin jos tämä digiaika vielä muuttuu. Sitten vielä siitä tallennuksesta, vaikuttaako se kuvan lähettämiseen jos tallentaa kuvaa ja katsoo samalla? Js miten ylipäätään kuvanlaatu tallennuksen jälkeen?

Eli ehdotteletteko minulle digikortteja johonkin 60 euron hintaluokkaan.
Mukana pitää olla talletusmahdollisuus, mahdollisesti HDTV-viritin (jos sillä mitään tekee) ja tosi hyvä kuva. Itse olen katsellut noita AnySeen malleja, mutta ehdotelkaa.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > kysymyksiä pc-digikorteista!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy