User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 11:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > tv:n katselu windows 8:ssa
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
TV:n katselu Windows 8:ssa
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
MJH
Member
_
9. syyskuuta 2013 @ 22:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hankin piakkoin uuden koneen ja siinä tulee olemaan Windows 8. Minulla on koneessa USB-TV-tikku. Olen tähän mennessä käyttänyt Media Centeriä tv-ohjelmien katsomiseen ja nauhoittamiseen. Tv-tikun mukana ei tullut mitään ohjelmistoa. Millä ohjelmalla voin katsoa tv-ohjelmia jatkossa?
Moderator

5 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2013 @ 22:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerro ensin, mikä TV tikku sinulla on. Yleensä tikun mukana tulee katseluohjelma.

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
10. syyskuuta 2013 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MJH:
Hankin piakkoin uuden koneen ja siinä tulee olemaan Windows 8. Minulla on koneessa USB-TV-tikku. Olen tähän mennessä käyttänyt Media Centeriä tv-ohjelmien katsomiseen ja nauhoittamiseen. Tv-tikun mukana ei tullut mitään ohjelmistoa. Millä ohjelmalla voin katsoa tv-ohjelmia jatkossa?
"Kusi":inkin saa Media Centerin...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
MJH
Member
_
10. syyskuuta 2013 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ:
Kerro ensin, mikä TV tikku sinulla on. Yleensä tikun mukana tulee katseluohjelma.
En tiedä merkkiä, muuten olisin kyllä sen maininnut. Tikku on jokunen vuosi sitten jonkin tietokonelehden mukana tullut "merkitön" malli. Sen mukana ei tullut mitään ohjelmistoa.

Tuli tässä mieleeni hankkia kokonaan uusi tikku. Se on kyllä ollut ajatuksissa jo pitemmän aikaa, mutta tuo vanha on toiminut hyvin eikä sen puoleen ole ollut tarvetta. Harkitsin myös sisäisiä malleja. Mikähän olisi hyvä merkki?
Moderator

5 tuotearviota
_
10. syyskuuta 2013 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mukana on mitä todennäköisemmin tullut ainakin tikun ajurilevyke, koska ilman sitä tikkua ei voi käyttää.

USB DVB-T (antenniverkkoon) löytyy laaja valikoima erilaisia BDA-ajureilla toimivia laitteita: http://www.jimms.fi/listaa/610620 jotka oman kokemukseni mukaan eivät oleelliseti poikkea toisistaan.
Sisäisten korttien valikoima on huomattavasti suppeampi ja hinnakkaampi ja mitään selkeää paremmuutta ulkoiseen tikkuun verrattuna ei ole.

Toimivuuden kannalta tärkein on käytettävä katseluohjelma.
Mielestäni paras katseluohjelma on DVBViewer (tosin maksullinen, 15?). Linkki ohjelmaan: http://www.dvbviewer.com/fi/index.php?page=ordering

Edit: Itselläni käytössä mm. tämä Hauppaugen tikku, jota voin suositella: http://www.jimms.fi/tuote/HAU-294

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. syyskuuta 2013 @ 14:59

Mainos
_
__
 
_
OlliJulle
Member
_
10. syyskuuta 2013 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MJH:
Hankin piakkoin uuden koneen ja siinä tulee olemaan Windows 8. Minulla on koneessa USB-TV-tikku. Olen tähän mennessä käyttänyt Media Centeriä tv-ohjelmien katsomiseen ja nauhoittamiseen. Tv-tikun mukana ei tullut mitään ohjelmistoa. Millä ohjelmalla voin katsoa tv-ohjelmia jatkossa?
Minulla on ollut AnyseeE30Plus jo monta vuotta, aina XP:stä Vistan kautta W7:kaan ja nyt kasiin saakka, ja aina on löytynyt tarvittavat päivitykset, joiden asennuksessa muuten on totisesti kannattanut poistaa aikaisemmat softat ohjeiden mukaan! Siinä hommassa tuppas menemään usko koko vempeleen oikeutettuun olemiseen! Plus muuten tarkottaa, että siinä voi käyttää maksukorttia. Minun laitteessani kortin alle on pitänyt laittaa vähän lisuketta, jotta laite on tunnistanut kortin. Maahantuoja Pitäjänmäellä ei kuitenkaan suostunut vaihtamaan laitetta uuteen. Ohuen kortin laitto kortin alle on kuitenkin mitätön vaiva toimivuuden kannalta.
Ps. Minulla on siis antenni "tiiku". Laite on n. kämmenen kokoinen lätkä!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. syyskuuta 2013 @ 20:18

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > tv:n katselu windows 8:ssa
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy