User Käyttäjä Salasana  
   
torstai 19.9.2024 / 04:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > hdtv > kuvan alareunan väreilyä pc-hdmi-tv
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuvan alareunan väreilyä PC-HDMI-TV
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
bushmaister
Newbie
_
12. syyskuuta 2010 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi.
Minulla on Radeon 5700series(uusimmat ajurit asennettu). Tietokoneen näytöltä katsottaessa leffoja ei ole mitään ongelmia. Olen yhdistänyt PC:n Sony Bravia TV:hen(HD ready 1366x768 resoluutio) HDMI kaapelilla("Bandwidth up to 5 GBPS")

Kuvan alareunassa näkyy kiusallista värinää. Värinää näkyy hieman vähemmän Windows MediaPlayerillä kuin VLC playerillä.

Olen suuresti kiitollinen, jos joku osaa auttaa vian korjaamisessa. Voisiko vika olla itse kaapelissa?
bushmaister
Newbie
_
23. syyskuuta 2010 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bushmaister:
Moi.
Minulla on Radeon 5700series(uusimmat ajurit asennettu). Tietokoneen näytöltä katsottaessa leffoja ei ole mitään ongelmia. Olen yhdistänyt PC:n Sony Bravia TV:hen(HD ready 1366x768 resoluutio) HDMI kaapelilla("Bandwidth up to 5 GBPS")

Kuvan alareunassa näkyy kiusallista värinää. Värinää näkyy hieman vähemmän Windows MediaPlayerillä kuin VLC playerillä.

Olen suuresti kiitollinen, jos joku osaa auttaa vian korjaamisessa. Voisiko vika olla itse kaapelissa?
Vika toistuu toisellakin kaapelilla. Osaako joku auttaa vian korjaamisessa?
M0MENTUM
Newbie
_
24. syyskuuta 2010 @ 07:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä sen verran samanlainen ongelma, että otan vapauden kommentoida sen tähän viestiketjuun.

Radeon 5850 näyttis, win 7 ultimate 64bit. Telkkari Sony 46EX700.

1. Uuden telkkarin myötä ajattelin vetää äänet hdmi:n kautta telkusta ulos leffaa katsoessa yms. Ääni kuitenkin särisee aivan järkyttävästi sekä näyttiksen hdmi että DP ulosvedon kautta. Vanhan telkun kanssa särisi myöskin, jopa niin paljon, että ääni oli lähes pelkkää särinää.

2. Sekä uuden että vanhan telkun kanssa win 7:ssa (ei siis entisessä XPssä) leffat yms. jumittuvat välillä paikalleen (sekä ääni että kuva) hetken päästä leffa jatkuu normaalisti mutta jokusen sekunnin edestä päin. Eri soittimia on kokeiltu ja codecceja miljoona mutta sama ongelma vain jatkuu.

HDMI-johtona on käytetty jotain ihan perustason piuhaa. Voisiko tämä olla syypää? Koska etäisyyttä vekottimien välissä on jonkin verran, joudun hankkimaan tuon 5m piuhan, joten lysti kustantaa sen 50? vähintään mikäli pro-mallin piuhaa tulisi hankkia.

Auttaisiko HDMI 1.4 piuha ja sopiiko se edes noihin laitteisiin? Entä onko jokin tietty johtomalli ylitse muiden ja ehdoton hankinta jos homma on johdosta kiinni?
afterdawn.com > keskustelu > digitv > hdtv > kuvan alareunan väreilyä pc-hdmi-tv
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy