User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 10:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > hdtv > miten saan näkymään mtv3 hd:n
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten saan näkymään Mtv3 HD:n
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
ollopollonen1
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2013 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä pari tuntia yrittänyt selvittää miten saisin MTV3 HD-kanavan näkyviin HD ready telkussani. Olen saanut verkosta hyvin ristiriitaista tietoa, siitä että kanava olisi ilmainen tai maksullinen. MTV3 sivuilla ei ollut selvyyttä mikä operaattori tarjoaa tätä palvelua ja miten. Internet yhteyteni on Dna, joten onko myös kaapeliverkon tarjoava myös sama? Ilmeisesti joudun hankkimaan telkkuuni jonkun näköisen kanavakortin, jotta se näkyisi, koska ainoastaa Yle HD näkyy telkussa ilmaiseksi. DNA-kanavakortti verkkosivulta en löytänyt MTV3 HD kanavaa, ainoastaan MTV3 MAX HD jne...Eli mikä palvelu tarjoaa tarkalleen pelkästään MTV3 HD kanavan?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2013 @ 11:30

timppu
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2013 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ollopollonen1:
Olen tässä pari tuntia yrittänyt selvittää miten saisin MTV3 HD-kanavan näkyviin HD ready telkussani. Olen saanut verkosta hyvin ristiriitaista tietoa, siitä että kanava olisi ilmainen tai maksullinen.
YLE HD taitaa olla ainoa ilmainen HD-kanava nykyisin, ainakin kaapelissa. Satelliiteista en tiedä.

MTV3:n joku/jotkut HD-kanavat saattoivat olla kokeiluluontoisesti välillä ilmaisia, mutta ei enää.

Eli jonkinlaisen kanavapaketin joudut hankkimaan MTV3:n sivuilta, kaiketi MTV3 Sport tai MTV3 Total. En tiedä niistä sen enempää, keskityn noihin Netflix yms. enemmän.
AfterDawn Addict

17 tuotearviota
_
31. maaliskuuta 2013 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos MTV3 HD on elinehto ei auta kun alkaa valkkaamaan sellaista kanavapakettia mistä kanava HD:nä löytyy.

iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > hdtv > miten saan näkymään mtv3 hd:n
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy