User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 11:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > videokamera -keskustelu > canon legria fs200
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Canon Legria FS200
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Battery_
Newbie
_
6. kesäkuuta 2010 @ 23:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli on vähän ongelmia kyseisen kameran kanssa. Siirrän siis ne videot sillä mukana tulleella PIXELA ohjelmistolla koneelle, mutta kun koitan aukasta ne esim. Sony Vegasilla, niin sanoo ettei voi avata sitä, tai että mun pitäis tarkistaa onko mulla pääsyä siihen.

Oon sellasen tavan keksiny et ensin siirrän ne koneelle, sitten mukana tulleella ImageMixer ohjelmalla valitten kaikki klipit ja tallennan yhdeks pötköks. Sitten vielä pitää Windows Movie Makerilla avata se ja tallentaa videoks ennenku sen saa auki vegasilla.

Se on vähän vaikee ja rasittava ruveta sitte leikkeleen sitä yhtä pitkää pötköä.

Onko mitään helpompaa tapaa?
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > videokamera -keskustelu > canon legria fs200
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy