User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 26.5.2024 / 11:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > videokamera -keskustelu > canon legria fs 306 silver kysymyksiä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
CANON LEGRIA FS 306 SILVER kysymyksiä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Kamera1
Suspended due to non-functional email address
_
25. kesäkuuta 2011 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!

Nyt olisi kysyttävää, eli olen jo useamman kuukauden miettinyt videokameran ostoa. Olen päätynyt ostamaan Veikon Koneesta CANON LEGRIA FS 306 SILVER:in. Onko kenelläkään omia kokemuksia kyseisestä kamerasta?

1. Laatu (Siis videon laatu)?
2. Hinta (Veikon Koneessa ainakin halpa)?
3. Toimivuus (Onko helppo käyttää) ?
4. Lisääminen (Onko helppoa ja nopeaa lisätä tietokoneelle) ?
Veba
Junior Member
_
2. toukokuuta 2012 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkä itse halauisin tietää miten saan videot helposti tietokoneelle ko. kameralla? Usb-johdon kun laittaa kameran ja koneen väliin niin tietokone ei löydä kameraa ollenkaan. Oisikko vinkkejä miten saan ubsin kautta videot koneelle?
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > videokamera -keskustelu > canon legria fs 306 silver kysymyksiä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy