User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 05:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > videokamera -keskustelu > ehdotuksia kypäräkameraksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ehdotuksia kypäräkameraksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
RatCon
AfterDawn Addict
_
1. maaliskuuta 2010 @ 03:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoituksena on tehdä pientä paintball promovideota, johon mietimme eräänlaista kypäräkamera viritelmää. Kyseiset laitteet maksavat aika mukavasti, joten olisiko keinoja halvemmalla budjetilla ?
Senior Member

7 tuotearviota
_
1. maaliskuuta 2010 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
10? webbikamera jeesusteipillä kypärään ja tietokone reppuun mukaan
Okki
Newbie
_
3. maaliskuuta 2010 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei itse olen käyttänyt GoPro kameraa. On toiminut aivan loistavasti eri kuvaustilanteissa. Olen ollut myös tyytyväinen kiinnikeisiin, jotka on mahdollistanut kiinnittää Gopro kameran mihin vain. Laajakulma lissillä varustettuna, joten tuohon hommaan toimii kypällä.

Ostin itse täältä, käy katsomassa.

http://www.blobber.fi/epages/OVK.sf/fi_F...eo/Videokamerat
VarMi
Member

12 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2010 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tälläisen saa alle 15e posteineen. juutuubissa vireo ja täältä saa. myynti-ilmoituksesta huolimatta tuossa on 640x480 tarkkuus.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. maaliskuuta 2010 @ 15:49

RatCon
AfterDawn Addict
_
8. maaliskuuta 2010 @ 09:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa joudutaan miettimään tilanteita, jossa ihmiset juoksevat yms "nopeaa kuvaa". Pelkään että nuo halvimmat mallit myös menevät kuvanlaadultaan mössöksi, kun kuvaaja itse liikkuu. Pitää tutkia tosiaan lähemmin noita OKKi:n pasteamia versioita.
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
10. maaliskuuta 2010 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.e-ville.hk/fi/product/2020/di...videokamera_4gt

Katos tota. En oo ite kokeillu, mut ei ihan miltää huonoltakaan vaikuta: 640x480 30fps
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > videokamera -keskustelu > ehdotuksia kypäräkameraksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy