User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 01:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua tv-sarjoista > the pacific
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
The Pacific
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Senior Member

8 tuotearviota
_
12. huhtikuuta 2010 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli onkos joku jolla on canal+ niin nähnyt yhtään tätä ko sarjaa? Luulisi olevan hyvä kun Band of Brothersin tekijöiltä. Ja omasta mielestä BoB oli loistava minisarja. Haluaisin tietää että onkos pacificissa hyvä meininki?

*AMD Athlon 64 X2 7850BE* *2GB DDR2 667MHz* *Radeon HD4670,512M* *M2N68 plus* *160GB & 250GB lätyt* *LG FLATRON W2242S 22"* *Windows ÄksPee*
Admin

17 tuotearviota
_
12. huhtikuuta 2010 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooh onhan tuo erittäin mielenkiintoinen ja hyvän oloinen sarja. Itse olen katsonut nyt 3 ensimmäistä osaa ja olen pitänyt. BoB on kyllä mielestäni parempi näyttelijöidensä puolesta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. huhtikuuta 2010 @ 14:52

Senior Member

8 tuotearviota
_
12. huhtikuuta 2010 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kyllähän tuossa BoB:issa ehti kiintyä Captain (lopussa sitten Major) Winterssiin ja kaikki Liptonit ja Guarneret päälle. Tietenkin sitten jos olisi nähnyt The Pacificin ensin niin sen näyttelijät voisivat tuntua paremmilta tiedä häntä.
Member
_
25. toukokuuta 2010 @ 08:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen samaa mieltä lolaccon:n kanssa tuosta näyttelijöihin kiintymisestä.
BoB:issa pysyi paremmin perillä kenestä puhutaan näyttelijöiden roolinimet oli helppo muistaa. Tietysti sarja on muutenkin erilainen ja historian tapahtumat ovat kuvattu mielestäni paremmin kuin BoB:ssa.
Member

7 tuotearviota
_
24. elokuuta 2010 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BoB oli loistava ja varmasti on tämäkin

i5 750@3.8Ghz 4gigaa ddr3 1333 2x ati radeon hd 4890 R2 cougar 700w modular hdd 1x750gb 2x320gb@raid0
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. syyskuuta 2010 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen katsonut kaikki jaksot ja sarja vain paranee loppua kohden.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. syyskuuta 2010 @ 14:26

Paavali
Member
_
16. marraskuuta 2010 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mestari:
Itse olen katsonut kaikki jaksot ja sarja vain paranee loppua kohden.
Itse olen nähnyt 4 jaksoa, enkä tykkää yhtään.
BoB on loistava. Siksi olenkin todella pettynyt.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. marraskuuta 2010 @ 10:00

Admin

17 tuotearviota
_
16. marraskuuta 2010 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paavali loppua kohden paranee. Se on turha haikailla BoB perään ja verrata sarjoja keskenään.
Mainos
_
__
 
_
Paavali
Member
_
16. marraskuuta 2010 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pihlis12:
Paavali loppua kohden paranee. Se on turha haikailla BoB perään ja verrata sarjoja keskenään.
Juu en haikaile. Odotin vaan enemmän.
Täytynee antaa vielä yksi mahdollisuus :P

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua tv-sarjoista > the pacific
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy