User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 03:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > blu-ray -keskustelu > blue rayn aihiot
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
blue rayn aihiot
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
kale22
Member
_
22. joulukuuta 2013 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin ostaa nettikaupasta aihoita bd sekä bdre. Hinnoissa on valtavat haitarit. Mitä merkkiä ja laatua suosittelette tavan kotikäyttöön.

Samaa kysyn DVD-aihoista, mutta pitäis kai toiselle osatolle kävellä.

kale22
AfterDawn Addict
_
23. joulukuuta 2013 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa tämä olla edullisin paikka.
Itse olen täältä ostellut ja hyvin on aina hommat hoituneet.
Verbatim on laatutavaraa.

http://www.nierle.com/s01.php?shopid=s0...le&letterid=535


Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. joulukuuta 2013 @ 11:54

kale22
Member
_
23. joulukuuta 2013 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jatkokysymys:

Mikäs juttu on sitten HD-DVD?

Onko Blue ray laatua, voinko tavan dbd-poltto-ohjelmilla polttaa sellastaki. Minulle aivan uusi käsite.

kale22
Mainos
_
__
 
_
AfterDawn Addict
_
23. joulukuuta 2013 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kale22:
Jatkokysymys:

Mikäs juttu on sitten HD-DVD?

Onko Blue ray laatua, voinko tavan dbd-poltto-ohjelmilla polttaa sellastaki. Minulle aivan uusi käsite.
http://fin.afterdawn.com/sanasto/selitys.cfm/hd-dvd
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > blu-ray -keskustelu > blue rayn aihiot
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy