User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 02:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > blu-ray -keskustelu > hd-imagenpoltto miten
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
HD-ImagenPoltto miten
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
jakke6969
Junior Member
_
25. elokuuta 2013 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla leffa hd 12g image, millä tuon pystyy polttaan. mulla tälläinen poltto softa
BurnAware Free ja ps3 konsoli et toimis tuossa..kitos
jakke6969
Junior Member
_
25. elokuuta 2013 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja sit. mitä eroa on HD leffalla ja blue pray leffalla. olen vähän uusi näissä hommissa dvd hommat onnistuu. mut nää hd leffat ihan uutta mulle...
Moderator

5 tuotearviota
_
25. elokuuta 2013 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Montako kertaa pitää huomauttaa, että jos oma viestisi on viimeisenä, käytä "Muokkaa viestiä toimintoa.
Olen kehoittanut jo kaksi kertaa tutustumaan keskustelusääntöihin tuloksetta joten pidetään pieni tauko sääntöihin tutustumista varten.

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > blu-ray -keskustelu > hd-imagenpoltto miten
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy