User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 18:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > blu-ray -keskustelu > kumpi parempi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kumpi parempi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juliuz10
Member
_
2. marraskuuta 2010 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.markantalo.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-markantalo-Site/fi_FI/-/EUR/ViewProductCompare-Add
olen tällainen pa tumpelo kotipolttaja ja pitäisi saada kohtuullisen hyvä blu-ray soitin , joka toistaisi vähällä vääntämisellä niin bd kuin tavalliset itse poltetut dvdt . molemmat näyttävät minun silmissäni "samanlaisilta" mutta ?????? T.juliuz

juliuz
juliuz10
Member
_
2. marraskuuta 2010 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juliuz10:
http://www.markantalo.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-markantalo-Site/fi_FI/-/EUR/ViewProductCompare-Add
olen tällainen pa tumpelo kotipolttaja ja pitäisi saada kohtuullisen hyvä blu-ray soitin , joka toistaisi vähällä vääntämisellä niin bd kuin tavalliset itse poltetut dvdt . molemmat näyttävät minun silmissäni "samanlaisilta" mutta ?????? T.juliuz
v......... meni osoite . kyseessä kuitenkin sony 370 ja samsung 5500 merkkiset laitteet .
kasperus
Member

2 tuotearviota
_
7. marraskuuta 2010 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itseltä löytyy Sonyn 350 ja 360 mallit. Niillä pelaa hienosti poltetut dvd ja bluray levyt, uskoisin että tuossa 370 mallissa pelaa ihan yhtä hyvin.
Kellukka
Member
_
16. marraskuuta 2010 @ 06:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Multa löytyy samsungin 5500. Hintahan oli vaivaiset 150 euroa ja siihen hintaan sain hyvän soittimen. Soittaa poltetut dvd levyt ja .mkv filut se soittaa vaikkapa ulkoiselta kovolta .srt teksteineen. Myös tekstien ajoitusta voi muuttaa.
juliuz10
Member
_
17. marraskuuta 2010 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kellukka:
Multa löytyy samsungin 5500. Hintahan oli vaivaiset 150 euroa ja siihen hintaan sain hyvän soittimen. Soittaa poltetut dvd levyt ja .mkv filut se soittaa vaikkapa ulkoiselta kovolta .srt teksteineen. Myös tekstien ajoitusta voi muuttaa.
juliuz10
Member
_
17. marraskuuta 2010 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
THX vastauksestasi . päädyin itse samaan samsungiin (rahakin ratkaisee)hyvältä tuntuu laite . T.juliuz

juliuz
Mainos
_
__

_
Kellukka
Member
_
20. marraskuuta 2010 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juliuz10:
THX vastauksestasi . päädyin itse samaan samsungiin (rahakin ratkaisee)hyvältä tuntuu laite . T.juliuz
Jos ääni särähtelee niin ääniasetuksia säätämällä löytyi ratkaisu. Itse luulin laitteen olevan rikki mutta säädöissä oli vika. Siellä kun on äänille heti monta asetusta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2010 @ 11:56

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > blu-ray -keskustelu > kumpi parempi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy