User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 19:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > blu-ray -keskustelu > lg 42ld650n full hd tv
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
LG 42LD650N Full hd tv
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Aton66
Newbie
_
5. heinäkuuta 2010 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi. Mahtaako joku tietää löytyykö tähän malliin kuvansäätöohjeet ja arvot jostain päin nettiä? Ainakin LD450N malliin löytyy Tekniikan maailman sivuilta tarkat säädöt sun muut.
Tätä mallia en tekniikan maailman sivuilta löytänyt.
DiNovo
Newbie
_
8. heinäkuuta 2010 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo LD450N oli juuri Tekniikan maailman vertailussa (voitti vertailun), siksi säätötiedot lyötyvät sen sivuita.

Harkitsen itse myös tuota LG 42LD650N -telkkaria. Oletko ollut tyytyväinen? Minulle televisio tulee normaalin katselun lisäksi tietokone ja pleikkarikäyttöön.
Aton66
Newbie
_
8. heinäkuuta 2010 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tv on hyvä kuten myyjä sanoi ja kuulema reilusti parempi kuin 450N. Ite oon tyytyväinen malliin! Googlasin nämä 2 mallia mutta löysin säätösivut ainoastaan 450N malliin.
http://www.tekniikanmaailma.fi/s/f/edito...%2042LD450N.pdf
http://lgusb.wikispaces.com/IR+Hack
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > blu-ray -keskustelu > lg 42ld650n full hd tv

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy