Usb tikulla olevien elokuvien tekstitykset näkymään bluray soittimelta
|
|
Junior Member
|
29. joulukuuta 2011 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli siis ongelmani on seuraava, että ostin juuri samsung HT-D5530 kotiteatterijärjestelmän ja haluaisin katsoa sillä elokuvia sen dvd/bluray soittimen avulla. Usb tikullani olevat elokuvat saan näkymään normaalisti, mutta ongelma on siinä etten saa niiden tekstejä näkymään, vaikka kyseessä pitäisi olla kiinteät tekstit. Mikä avuksi?
|
Senior Member
|
29. joulukuuta 2011 @ 19:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Olet varmaan jo kokeillut painaa kakesta subtitle nappulaa?
|
Junior Member
|
29. joulukuuta 2011 @ 20:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen joo mut ei toimi.
Tietokoneella katsottaessa tekstitykset näkyy normaalisti
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2011 @ 20:56
|
Member
|
29. joulukuuta 2011 @ 21:22 |
Linkki tähän viestiin
|
...pitäisi olla kiinteät tekstit?Tekstit poltettu kuvaan kiinni?
Jos näin ehkä soitin skaalaa kuvaa liikaa,ettei tekstit näy?
On kumma miten vähän saa aikaan,
jos vain lakkaa yrittämästä.
|
Member
|
31. joulukuuta 2011 @ 19:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mozilla: ...pitäisi olla kiinteät tekstit?Tekstit poltettu kuvaan kiinni?
Jos näin ehkä soitin skaalaa kuvaa liikaa,ettei tekstit näy?
Ilmeisesti sama vika Sonyn S380:ssä, Mkv leffoihin saa poltettua hyvin tekstit kiinni ja soitin toistaa moitteetta, mutta avi/divx ym. leffoissa ei näy tekstit. Ei näy vaikka olen muuntanut avin dvd muotoon.
|
Senior Member
|
31. joulukuuta 2011 @ 22:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeileppa, että nimeät tekstitystiedoston samalla nimellä kuin itse elokuvatiedosto.
Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Pro 64-bit, Emolevy: Asus M5A99X EVO R2.0, Näytönohjain: GTX 780 DirectCU II, Prosessori: Amd FX-8350 x8 4 GHz, Cooleri: Scythe Katana 4, Keskusmuisti: Crucial 16 GB ddr3 1600 MHz, Kovalevy: 2TB Seagate Barracuda + Kingston 120GB SSDNow V300, Kotelo: Fractal Design Define R4 Arctic White 3, Virtalähde: XFX 550W Core Edition, Äänijärjestelmä: Yamaha NS-210 5.0 Kaiutinsarja+Yamaha NS-SW210 Advanced YST II Subwoofer+Onkyo TX-NR515 Viritinvahvistin, Näytöt: Asus MX279 27" x3, Hiiri: Roccat Savu + Roccat Siru, Näppäimistö: Logitech K200
|
Member
2 tuotearviota
|
31. joulukuuta 2011 @ 23:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Tällä ohjelmalla ainakin helposti kiinteät tekstit aveihin link
Intel i5-2500k @ 4,6 GHz, Kingston HyperX 1600 MHz 8 Gb, ASUS P8P67 EVO, ASUS GTX 560TI DCII TOP SLI, Kingston HyperX SSD 120 Gb/Samsung Spinpoint F1 500 Gb, XFX CorePro 750W, Fractal Desing Define R3, Scythe Mugen 2, Roccat Kone+/Isku, Benq G2400WD 24", Asus Xonar Xense, Windows 7 Professional 64-bit
|
Junior Member
|
31. joulukuuta 2011 @ 23:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tinke8: Kokeileppa, että nimeät tekstitystiedoston samalla nimellä kuin itse elokuvatiedosto.
Tehty, mutta tuloksetta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarza_: Tällä ohjelmalla ainakin helposti kiinteät tekstit aveihin link
Tuota oon käyttäny jo muutaman vuoden ajan oman dvd soittimen ja ps3:n kanssa, mutta nyt kyseessä on isoveljen ostama uusi dvd/blu-ray soitin, jossa tämäkään ei toimi, sillä kaukosäätimessä ei löydy "subtitles" näppäintä.
|
arffman
Senior Member
|
1. tammikuuta 2012 @ 09:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä ne textit pitäis näkyä, jos poltettu kiinni.Mut vähän mainosta väliin,laitoin Samsungin BD-D5500 soittimen ja siihen wlan tikun.Nyt voi katsoa omalta tietokoneelta elokuvia soittimen kautta langattomasti.Toimiva kampe,ei tarvitse enää polttaa levyjä tai käyttää usbi tikkua.
Intel i2500k@4,0Ghz | EVGA GTX680 OC 2g | GSkill 2 x 4gb 1333 DDR3 | Gbyte GA-Z77 , Fractal Define R3 | Corsair HX75OW |Noctua NH-D14
|
Secre
Junior Member
|
26. helmikuuta 2012 @ 19:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Jatketaanpa tähän. Eli ongelma on se, että mkv. tiedostojen kanssa ei tekstitykset näy. AVIt kun nakkaa tikulle ja tekstit samaan kansioon, niin toimii moitteettomasti, mutta mkv:n kanssa tekstit ei näy. Television usb-paikan kautta olen toistellut, kun siinä tekstitykset toimii. Onko nuo sitten pakko polttaa kiinni, jos haluaa soittimen kautta katsella?
|
Mainos
|
|
|
HeQu
Member
2 tuotearviota
|
26. helmikuuta 2012 @ 20:41 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllä mullakin toimii erilliset tekstit mkv tiedoston kanssa ilman mitään ongelmia.
ja kaikkien muidenkin formaattien kanssa.
soittimena samsung bd-d5500.
käy lueskelemassa samsungin foorumeita löytyiskö apua tai pistä e-mail tekniseen tukeen. vastaavat melko nopeasti.
|