User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 03:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > hd dvd -keskustelu > blu-ray videon tekstitysongelma
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Blu-ray videon tekstitysongelma
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
figther
Newbie
_
9. tammikuuta 2010 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro
Minulla on pari 1080p leffaa koneella ja niihin liittyvä tekstitysongelma ois tämmönen: VLC ei näytä niiden tekstityksiä. 720p leffoissa ja muissa videoissa kyllä tekstit näkyy ihan hyvin. Tekstit ovat srt. ja olen muuttanut niitä ssa. muotoon, mutta se ei ole auttanut. Olen myös nimennyt teksit samannimisiksi leffan kanssa mutta sitten kun aukasen leffan VLC:llä niin leffa ei alakkaan pyörii? GOM Playerilla kyllä tekstit toimivat hyvin, mutta siinä sitten kuva tökii...

Mikäs neuvoksi?



Joo tuli vissiin väärälle alueelle... Modet vois siirtää tonne Blu-ray puolelle

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. tammikuuta 2010 @ 15:57

afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > hd dvd -keskustelu > blu-ray videon tekstitysongelma
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy