User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 14:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > black ops
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
black ops
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
maksa84
Newbie

1 tuotearvio
_
8. tammikuuta 2011 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä tämmönen ongelma on tullu et kaveri ei voi joinata mun partyy ja minä en voi joinata sen!? ja kaikkien muiden kaverien oli suomesta tai muualta maasta ni joinaaminen onnistuu kyllä,mutta ei tämän yhden kanssa. jos joku tietäis mikä mahtaa olla vikana?
Kiitokset etukäteen!!
gsuh
Newbie
_
8. tammikuuta 2011 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tästä viestistä ei ole kyllä paljon apua (välttämättä) , mutta olen itsekkin törmännyt kyseiseen ongelmaan . trayarch on luvannut kyllä tehdä töitä vian korjaamiseksi ,mutta saa nyt nähdä. yksi ongelma voi olla teidän nat tyypit. jos ne ovat erillaiset se voi tuottaa ongelmia nat tyypin saa oikeanlaiseksi usko tai älä pistämällä mw2sen sisään ja menemällä peliin ja leavaat. Tämä nollaa nattisi.
Volbeat
Member
_
8. tammikuuta 2011 @ 19:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo huomattu on että black opsissa tuo joinaus partyyn on ihan perseestä. ihan hyvä tietää toi mw2 juttu. pelin ku omistan nii pitää kokeilla jos onnistuis sitte.

Mitäs pienistä, kun ei ne pienetkään meistä.
Mainos
_
__

_
maksa84
Newbie

1 tuotearvio
_
8. tammikuuta 2011 @ 22:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gsuh:
Tästä viestistä ei ole kyllä paljon apua (välttämättä) , mutta olen itsekkin törmännyt kyseiseen ongelmaan . trayarch on luvannut kyllä tehdä töitä vian korjaamiseksi ,mutta saa nyt nähdä. yksi ongelma voi olla teidän nat tyypit. jos ne ovat erillaiset se voi tuottaa ongelmia nat tyypin saa oikeanlaiseksi usko tai älä pistämällä mw2sen sisään ja menemällä peliin ja leavaat. Tämä nollaa nattisi.
ahaa ol pitää kokeilla. itellä on nat:moderate ja kaveril on open,mutta monella muullakin kaverilla on open mut heihin pystyn kyl joinaan :)
alkaa vaa usko jo pian menemää ku peli ollu jo 2kk ja ei vaan toimi niinku 70e pelin kuuluis toimii!! STANA!! :)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > black ops

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy