User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 16.9.2024 / 23:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > dazzle nauhoittamaan ps3:sta
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dazzle nauhoittamaan PS3:sta
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Santtust
Newbie
_
20. helmikuuta 2013 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka! Aattelin kysästä ku oon miettiny nyt kunnolla, että alkaisin kuvailemaan videoita pleikalta Youtubeen mielummin kuin koneelta, koska playstation on kuitenkin enemmän ittee ja se ohjain on nii ihana että tappoja tulee pelissä ku pelissä kuin vettä vaan

Nii siis asiaan, oon katsellu aika paljon tuota Dazzle:a että sillä vois kuvata ps3:sta, niin onko teillä kokemusta Dazzlen laadusta ja näin, että kannattaako ostaa.

ps. Dazzlen olen ostamassa väliaikaisesti, kesällä ostan HD-DVR:n jolla saa suoraan Full HD kuvaa

--Santtust, Youtuber since 2008
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > dazzle nauhoittamaan ps3:sta
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy