User Käyttäjä Salasana  

lauantai 5.7.2025 / 23:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > headset ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Headset ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
7. huhtikuuta 2012 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä,ostin ostin pari päivää sitten nuo Tritton ax-180 peliheadsetin,ja nyt kun koitan
käyttää niitä,ne toimii muuten mahtavasti,paitsi taustalla jumalaton surina kuulokkeissa.
Skypen ja ps3:sen kanssa sama ongelma,mun vaikka codia pelaa.Mikistä ei johdu,koska käyttänyt mutella ja mikinkin ottanut pois (irroitetava).

Olisiko mahdollista korjata?

Kiitos jo etukäteen:)

- Mardis14
Azex
Junior Member
_
7. huhtikuuta 2012 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullakin on ollut sama ongelma kun pelaan ps3 codii niin siitä kuuluu sihinää kuulokkeiden läpi ja kuulokkeista en tiiä onko kuulokkeissa vikaa onko yhteydessä vikaa vai mikä on mutta mulla on sama ongelma mulla on noi turtle beach p21

axelniman7

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. huhtikuuta 2012 @ 19:00

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > headset ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy