User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 07:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > helpoin tapa saada ps3 nettiin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Helpoin tapa saada PS3 nettiin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
OP_lord
Newbie
_
20. elokuuta 2011 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on kaapelimodeemi (nopeus 20-40 megaa), joka on yhdistettynä tietokoneeseen. PS3 sijaitsee talon toisessa päässä (asun omakotitalossa).

Kysymys 1: Jos ostan toisen kaapelimodeemin ja yhdistän sen pleikkaan, niin toimiiko se samanaikaisesti tietokoneen modeemin kanssa?

Kysymys 2: Jos yritän yhdistää pleikan nettiin langattomasti ja jakaa tämän tietokoneen modeemin yhteyden, niin onko reititin silloin oikea laite? Tökätäänkö se vain kiinni tähän modeemiin, jonka jälkeen PS3:n netti alkaa asetusten säätöjen jälkeen toimimaan?

Kysymys 3: Onko jotain muuta tapaa saada PS3 nettiin?

Mulla oli joskus puhelinverkossa toimiva modeemi ja se ei toiminut yhtäaikaa sekä PS3:ssa ja tietokoneella.
AfterDawn Addict

21 tuotearviota
_
21. elokuuta 2011 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta pitkä kaapeli, jos on mahdollista.
Toinen vaihtoehto on reititin ja yhdistät langattomasti, mutta saattaa pätkiä.
Riippuu talosta ja matkasta.

2 modeemia ei toimi yhtäaikaa.

890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Acer V223HQ,Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Logitech G400,Siberian V2 Blue Edition,G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW, Nokia Lumia 800, Motorola Razr Maxx, B&W C5 mobile headphones
jmmv
Suspended due to non-functional email address
_
21. elokuuta 2011 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Reititin olisi ehkä yksi ratkaisu mutta riippuu pelaatko netissä vai et.Itse en pelaa ja reititin langattomana on ihan ok päivitysten hakemiseen pleikalle ja storen käyttöön.Langattomana jos yhdistät epäilen että pelaamisesta ei ehkä tule mitään netissä.Itsellä toinen tietokone ja pleikka wlanilla reitittimessä ja yksi tietokone piuhalla kiinni reitittimessä.Pelaa mun tarpeisiin kyllä paremmin kuin hyvin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > helpoin tapa saada ps3 nettiin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy