User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 14:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > iso tiedosto ja mpchc:n vaikeudet !!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Iso Tiedosto ja MPCHC:n vaikeudet !!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
10. syyskuuta 2009 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka..

Hieman on ollut tässä vaikeuksia Iso tiedoston toistamisessa tuolla MPCHC:llä.Mulla on käytössä tuollainen Power Iso ohjelma,jolla olen tuon video TS kansion muuttanut iso muotoon.Kun muutan sen,näkyy siinä tulevan tuo iso tiedosto MPCHC pikakuvana.Jossa alla on tuon tiedoston muoto.(Iso)Kun yritän katsoa elokuvaa,jossa on extrat ja kielenvaihto mukana.Nämä eivät toimi.Playerin alaosassa oleva palkki,josta voi kelata eteen tai taakse,menee tosi lujaa vasemmalta oikealle hetkessä.

Mulla on ollut tämä Power ISO ohjelma pitempään ja olen sillä muutanut ennenkin näitä elokuvia iso muotoon ja silloin on tullut valmis tuote ,keltainen pyöreä kuvake(Power Iso ohjelma),ei niinkuin nyt tuo MPCHC kuvake.

Haluaisin kuitenkin toistaa tällä playerillä näitä tiedostoja.

Kokeilin tuota Neron playeriä.Menin tuonne TS kansion sisälle ja valitsin video varmuuskopiointi tiedoston.Se toimii kuin naulittu.Kielet ja muut asiat.Ei siis mitään häikkää.Kuitenkin mulla on tämä MPCHC yleisessä käytössä ja haluaisin toistaa myös nämä tiedostot sillä.Hieman ohjeita pyytäisin...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > iso tiedosto ja mpchc:n vaikeudet !!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy