User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 16.9.2024 / 23:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > kannettavan kovalevy ps3:seen?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
kannettavan kovalevy ps3:seen?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
hanzzu
Newbie
_
1. tammikuuta 2013 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tupsahti päähän sellane idea, että ostaisin ton ps3 12gb super slim mallin ja laittaisin siihen mun vanhan läppärin kovalevyn. Onnistuisiko tämä? Läppärin kovalevyllä olevilla tiedostoilla ei mulle ole mitään merkitystä, että niistä ei tarvitse huolehtia.
Se on joku SATA kovalevy ja sen koko ei mikää päätä huimaava ollu, ehkä joku vähän yli 100gb, mutta ihan riittävästi mulle, kun pelkästään pelaamiseen sitä ps3:sta käytän.

Ihan vaan sen takia tuli mieleen kun esim. verkkokaupassa myydään kovalevyjä kannettaviin ja kuulemma ne sopii myös ps3:seen.
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
1. tammikuuta 2013 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PS3 käyttää 2.5" SATA -kiintolevyjä, eli kannettavan kiintolevyjä, eli kyllä se kiintolevy sinne käy.
Rooster3
Member
_
2. tammikuuta 2013 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ps3 12gb mallista puuttuu sisältä kovalevykelkka eli semmoinen sitten mukaan.. Olikohan verkkokaupan sivuilla "ps3 tarvikkeet"-kohdassa moisia, hinta muistaakseni 15-20e tai alle.

Viestejäni tulee kyseenalaistaa ja mahdollisuuksien mukaan korjata..
hanzzu
Newbie
_
3. tammikuuta 2013 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rooster3:
ps3 12gb mallista puuttuu sisältä kovalevykelkka eli semmoinen sitten mukaan.. Olikohan verkkokaupan sivuilla "ps3 tarvikkeet"-kohdassa moisia, hinta muistaakseni 15-20e tai alle.
Mutta eikös kannettavissa ole jonkinlainen "kelkka" itsessään jo? Vai täytyykö ps3:seen olla erilainen kelkka? Mun kannettavassa oli mielestäni ainakin jonkunlainen "kelkka" kovalevyssä ja se kovalevy lähti vaan liu-uttamalla siitä kelkasta irti
Mainos
_
__
 
_
Senior Member
_
3. tammikuuta 2013 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarvitsee oman kelkan. Prismassa maksoi kympin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > kannettavan kovalevy ps3:seen?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy