User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 10:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > kertokaa tyhmälle!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kertokaa tyhmälle!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
nalle81
Suspended due to non-functional email address
_
26. tammikuuta 2011 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tuli hommattua eilen ps3:nen nyt mitä oon selaillut netistä niin löytyy esim modpiiri.comista tämmösiä
http://www.modpiiri.com/?sivu=tuotteet&k=27&ak=1&l=2&s=0&cid=27

Eli mitä pitää hommata/tehdä että saa esim netistä imutetut pelit toimimaan taikka sitten miten tämä
varmuuskopiointi juttu toimii??? ( eli jos kaverilta lainaa niin miten se "kopiointi" onnistuu sit sinne kovalevylle
että ei tarvi jatkossa sitä cd:tä täh häh niiiin

Vittu ku ei osaa niin ei osaa =)
..Andy..
Member
_
26. tammikuuta 2011 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sitten ei kannata edes yrittää tuommosia laittomia juttuja jos ei osaa. :D
Sulla pitää päivittää CFW sun ps3 koneesees, ja sen jälkeen asentaa backup manageri millä saat ne niinsanotut "varmuuskopiot" toimimaan, mutta samalla saat sanoa sitten psn tunnuksellesi hyvästit.
Member

9 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2011 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta kuule ne pelit, ei ne paljoa maksa. Säälittävä jätkä.

..Andy..
Member
_
26. tammikuuta 2011 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lagmaster sen sanoi, eli kannattaa ostaa ne pelit ja tukea firmoja että voisivat niitä pelejä jatkossakin tehdä. Jos ei halua ruokkia suomen ahnasta maf.. siis valtiota niin tilaa pelit briteistä ettei tarvitse maksaa alveja.. luultavasti tuokin laki kohta uudistaa huonompaan päin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2011 @ 13:56

Volbeat
Member
_
27. tammikuuta 2011 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko Lagmaster ostaa minulle tuon Mass Effect 2:sen ps3:lle kun pelit ovat kuulemma niin halpoja. jk jk :D
mutta oikesta kannattaa ostaa ne pelit, homma on tällöin paljon helpompaa. Ahvenanmaalta tilaamalla, peleissä ei ole ALVia. helppoa ja eikä tule peli edes kaukaa.

Mitäs pienistä, kun ei ne pienetkään meistä.
s_tan_a
Newbie
_
28. tammikuuta 2011 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ne pelit on kerta niin halpoja niin lagmasterhan varmaan voi minunkin pelit sitten maksaa...

Ainoa säälittävä asia oli lagmasterin kommentti, MINUN mielestä.

Eipä noita pelejä minun opiskelijabudjetilla raaski ostaa muutakuin käytettynä sitten kun hinta on sen 15e.
Member

9 tuotearviota
_
28. tammikuuta 2011 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti s_tan_a:
Jos ne pelit on kerta niin halpoja niin lagmasterhan varmaan voi minunkin pelit sitten maksaa...

Ainoa säälittävä asia oli lagmasterin kommentti, MINUN mielestä.

Eipä noita pelejä minun opiskelijabudjetilla raaski ostaa muutakuin käytettynä sitten kun hinta on sen 15e.
Ja se oikeuttaa warettamiseen jos sinä nyt satut olemaan köyhä opsikelija? Mene osa-aikatöihin. Hemmetti että pitää olla tyhmiä ihmisiä, ihme että olet edes sinne kouluun löytänyt.

marlee82
Member
_
28. tammikuuta 2011 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lagmaster on oikeasti niin perse jätkä ettei mitään rajaa. Muutaman toisenkin kommentin oon siltä lukenut, ja ei tsiisus mikä idiootti.

Se on niin pisara meressä noi piraatti pelien pelaajat, että tuskin sonyn tai pelien valmistajien kukkarossa näkyy... "Meiltä jäi välistä 10 miljoonaa, nyt ei jää kuin 895 miljoonaa. Voi ei."

Poikkeuksena tietenkin jotkut pienemmät peli firmat, joita munkin mielestä pitää tukea.
Member

9 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2011 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti marlee82:
Lagmaster on oikeasti niin perse jätkä ettei mitään rajaa. Muutaman toisenkin kommentin oon siltä lukenut, ja ei tsiisus mikä idiootti.

Se on niin pisara meressä noi piraatti pelien pelaajat, että tuskin sonyn tai pelien valmistajien kukkarossa näkyy... "Meiltä jäi välistä 10 miljoonaa, nyt ei jää kuin 895 miljoonaa. Voi ei."

Poikkeuksena tietenkin jotkut pienemmät peli firmat, joita munkin mielestä pitää tukea.
Ai olet ihan lukenut muutaman minun komentin? wau, sait 10 exp.
Mutta luettuani tuon lopun kemmentin saat miinusta.

Senior Member

4 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2011 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Kummasti siihen pelikonsoliin ne rahat löytyi? Samalla logiikallahan bensat voi varastaa jos ensin sen auton ostaa. Vaihda harrastusta jos rahat ei riitä nykyiseen.
Senior Member

17 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2011 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
*edit juujuu, facepalmit on todella hauskoja, niitä ei tarvitse postata - Betrayed*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. helmikuuta 2011 @ 16:02

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2011 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. Opiskele netistä miten ps3 saa hackattua, ja muuten ihan varmaan löytyy ohjeet tyhmemmällekkin ihmiselle.

2. Hanki rahaa, osta pelit.

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
marlee82
Member
_
30. tammikuuta 2011 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lagmaster:

Ai olet ihan lukenut muutaman minun komentin? wau, sait 10 exp.
Mutta luettuani tuon lopun kommentin saat miinusta.
Paljon niitä miinuksia oikein tuli? olenko vielä plussan puolella? En varmaan kestäisi jos olisin kirjoissasi miinuksen puolella...

Mutta oikeasti, kyllähän sä nyt olet ihan helvetin ylimielinen idiootti.

Ps: Toi sarkasmi ei oikein sovi sulle. Tarviit varmaan tätä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. tammikuuta 2011 @ 19:25

Member

9 tuotearviota
_
31. tammikuuta 2011 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Paljon niitä miinuksia oikein tuli? olenko vielä plussan puolella? En varmaan kestäisi jos olisin kirjoissasi miinuksen puolella...

Mutta oikeasti, kyllähän sä nyt olet ihan helvetin ylimielinen idiootti.

Ps: Toi sarkasmi ei oikein sovi sulle. Tarviit varmaan tätä.
Kun kerta olet lukenut kommenttejani, niin laita pari esimerkkiä missä pidän itseäni ylimielisenä.

Member

1 tuotearvio
_
31. tammikuuta 2011 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen samaa mieltä PS3 pelien suhteen; kalliita ovat..
Mutta kuten s_tan_a mainitsikin, vuosi pelin julkaisemisen jälkeen hinnat ovat jo aika paljon tippuneet lähelle tuota 15-20 euron hujakoita. Silloin ítse ainaki ostan pelini - PS3:lle saa monia vanhoja hyviä pelejä halvalla.
Toisekseen ostaa pelin jonka kanssa viihtyy pitkään. Itse luen arvosteluja ja pelistä käytäviä keskusteluja, jotta voin sitten määritellä kuinka hyvin peli itselleni sopii. Itsellä pleikkari ollut nyt 1,5 vuotta ja kolmella peliä ostanut ja yhtensä niihin 60 euroa on liuennut.
En tietenkään nyt ihan joka päivä pelaa, mutta hyvä peli viihdyttää kauan. Monesti peli ostetaan vain kansien perusteella ja sitten peli ei jaksakaan kiinnostaa kuin sen muutaman pelisession... ja uutta pitää saada.

Antec P180B, Antec EarthWatt 430, Intel i5-3330, Gigabyte GA-Z77X-UD3H-WB WiFi, Sapphire ULTIMATE HD 7750 1GB GDDR5, 2x Corsair DDR3 1600Mhz 1x8GB Vengeance, Corsair Force Series 3 120Gb, Western Digital 250&500Gb and WIN 7 64-bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. tammikuuta 2011 @ 16:04

Volbeat
Member
_
31. tammikuuta 2011 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarijarf:
Itse olen samaa mieltä PS3 pelien suhteen; kalliita ovat..
Mutta kuten s_tan_a mainitsikin, vuosi pelin julkaisemisen jälkeen hinnat ovat jo aika paljon tippuneet lähelle tuota 15-20 euron hujakoita. Silloin ítse ainaki ostan pelini - PS3:lle saa monia vanhoja hyviä pelejä halvalla.
Toisekseen ostaa pelin jonka kanssa viihtyy pitkään. Itse luen arvosteluja ja pelistä käytäviä keskusteluja, jotta voin sitten määritellä kuinka hyvin peli itselleni sopii. Itsellä pleikkari ollut nyt 1,5 vuotta ja kolmella peliä ostanut ja yhtensä niihin 60 euroa on liuennut.
En tietenkään nyt ihan joka päivä pelaa, mutta hyvä peli viihdyttää kauan. Monesti peli ostetaan vain kansien perusteella ja sitten peli ei jaksakaan kiinnostaa kuin sen muutaman pelisession... ja uutta pitää saada.
juuri näin. itselläni 6 peliä. ja olin lukenut kaikista ensiksi arvosteluja etten ihan mitään turhaa ostaisi. kaikissa on vieläpä moninpeli netissä mahdollista paitsi yhdessä ( Asssassin's Creed 2), mutta se ihan yksin peliltään hyvä peli. sillä mielestäni tuo 60-70 euroa uudesta pelistä ei ihan pikkusumma ole.

Mitäs pienistä, kun ei ne pienetkään meistä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. tammikuuta 2011 @ 21:53

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
31. tammikuuta 2011 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mielestäni 60e on aivan liian iso summa pelistä, olen vrm kerran tai kaks maksanut tuon verran pelistä.

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
Member

9 tuotearviota
_
1. helmikuuta 2011 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Themu:
mielestäni 60e on aivan liian iso summa pelistä, olen vrm kerran tai kaks maksanut tuon verran pelistä.

Älä osta niitä suomesta tai jos silti läheltä pitää saada niin osta ahvenanmaalta.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cpenter83:

Kummasti siihen pelikonsoliin ne rahat löytyi? Samalla logiikallahan bensat voi varastaa jos ensin sen auton ostaa. Vaihda harrastusta jos rahat ei riitä nykyiseen.

Aivan. Te piraattien pelaajat vain pilaatte itsenne ja kuin myös meidän muiden peli ilon. Esim sillä että kohta ei yhtäkään multiplayeriä haluta pelata idioottejen serveri modaajien tai muiden hackisien takia. Ja peli firmoja se kyllä rypeaa kyrsimään kun myynti onkin puolet odotetusta, eikä varmaa huvita sen jälkeen enää niitä pelejä patchata tai muuta.

Todellakin mikä idea oli ostaa konsoli jos ei ole varaa peleihin ja tuolla rahalla saa jo uutena monia vanhempia pelejä ulkomailta.

En nyt menisi puhumaan kun et itsekkään hirveän älyllisesti suurelta vaikuta.
Eikä ne todellakaan ole pisara meressä. Psp:n kohdalla tämä romautti koko tuotannon suunnilleen ja eiköhän sama käy kohta täällä.

Jos jotakin kyrsii joidenkin näitten jonnejen jailbreak hommat niin ne on helppo hoitaa tällä: PlayStation Network Complaint Form
Ja antaa sonyn päättää mitä tekevät heille.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. helmikuuta 2011 @ 19:53

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
1. helmikuuta 2011 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Figma:

Älä osta niitä suomesta tai jos silti läheltä pitää saada niin osta ahvenanmaalta.

Niinhän minä olen tehnytkin, mutta kun Mario galaxy 2 oli kaikkialla 55e tai enemmän postien kanssa, päätin hakea sen 59.90e cittarista kun en odotella jaksanut.

Member

9 tuotearviota
_
1. helmikuuta 2011 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Niinhän minä olen tehnytkin, mutta kun Mario galaxy 2 oli kaikkialla 55e tai enemmän postien kanssa, päätin hakea sen 59.90e cittarista kun en odotella jaksanut.

En tiedä kauanko aikaa kulunut mutta nopealla haulla löytyi alle 40e.

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
1. helmikuuta 2011 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Figma:

En tiedä kauanko aikaa kulunut mutta nopealla haulla löytyi alle 40e.
onhan siitä jo aikaa :)

marlee82
Member
_
2. helmikuuta 2011 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

En nyt menisi puhumaan kun et itsekkään hirveän älyllisesti suurelta vaikuta.
Eikä ne todellakaan ole pisara meressä. Psp:n kohdalla tämä romautti koko tuotannon suunnilleen ja eiköhän sama käy kohta täällä.
En ehkä vaikuta, mutta olen ;-) Onneks oot sentään samaa mieltä tosta Lakumaisterista..
Senior Member

2 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2011 @ 22:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Keskustelun aloittaja oli kyllä niin heikoilla hangilla, että ei hän varmaan piratismia pääse hyödyntämään pitkään aikaan.
Ostin juuri Anttilasta uuden BF:Bad Company kakkosen hintaan 19.95? Ei paha. Maailma ei ole reilu ja ne kellä ei ole varaa, eivät voi hankkia pelejä heti kun ne tulee myyntiin. Pelit harvoin kuluvat käytössä ja itsekkin suosin käytettyjä pelejä. Näistäkään isot firmat eivät saa rahaa.
Lisäksi pelin voi itse myydä eteenpäin jos sitä ei enään pelaa.

PS3 pelien warettaminen ja niiden pelaaminen on vielä sen verran hankalaa, että tuskin kukaan jonne sitä hetkeen harrastaa. Kaverini pelaa toisella koneella ladattuja ja toisella aitoja. Hän on pelannut vain kahta peliä piraattina, siksi että se on niin perkeleen hankalaa.

Ostetaan. Risa tai "vikaantunut" PS3. Mieluusti sellainen joka ei ole esimerkiksi jäänyt katepillarin alle...
marlee82
Member
_
7. helmikuuta 2011 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti McTre:
Keskustelun aloittaja oli kyllä niin heikoilla hangilla, että ei hän varmaan piratismia pääse hyödyntämään pitkään aikaan.
Ostin juuri Anttilasta uuden BF:Bad Company kakkosen hintaan 19.95? Ei paha. Maailma ei ole reilu ja ne kellä ei ole varaa, eivät voi hankkia pelejä heti kun ne tulee myyntiin. Pelit harvoin kuluvat käytössä ja itsekkin suosin käytettyjä pelejä. Näistäkään isot firmat eivät saa rahaa.
Lisäksi pelin voi itse myydä eteenpäin jos sitä ei enään pelaa.

PS3 pelien warettaminen ja niiden pelaaminen on vielä sen verran hankalaa, että tuskin kukaan jonne sitä hetkeen harrastaa. Kaverini pelaa toisella koneella ladattuja ja toisella aitoja. Hän on pelannut vain kahta peliä piraattina, siksi että se on niin perkeleen hankalaa.
No ei se nyt taas just tällä hetkellä ole hirveän hankalaa. Uudet, vielä julkaisemattomat, pelit varmaan sitten taas vaatii säätöä...

Muuten aika paljon samaa mieltä sun kanssa.
Mainos
_
__

_
Batzki
Newbie
_
16. maaliskuuta 2011 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nalle81:
Eli tuli hommattua eilen ps3:nen nyt mitä oon selaillut netistä niin löytyy esim modpiiri.comista tämmösiä
http://www.modpiiri.com/?sivu=tuotteet&k=27&ak=1&l=2&s=0&cid=27

Eli mitä pitää hommata/tehdä että saa esim netistä imutetut pelit toimimaan taikka sitten miten tämä
varmuuskopiointi juttu toimii??? ( eli jos kaverilta lainaa niin miten se "kopiointi" onnistuu sit sinne kovalevylle
että ei tarvi jatkossa sitä cd:tä täh häh niiiin

Vittu ku ei osaa niin ei osaa =)
kannattas ehkä ostaa kaupasta , eikä kopioid mistään netistä tai muualta

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > kertokaa tyhmälle!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy