User Käyttäjä Salasana  

lauantai 18.1.2025 / 00:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > mistä ps3?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mistä ps3?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

11 tuotearviota
_
24. marraskuuta 2009 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin siis mistä saisi halvimman ps3 slimin

niin ja siinä olisi kiva olla mukana joku ''hyvä'' peli

voisitte kanssa ehdotella tänne hyviä pelejäkin

ei ole pakko olla 250g

mahollisimman halpa

ei ''nettikauppoja'' plajoa kiitos koska en tykkää niistä XD

ja.. no niin toivoisin pikaiset vastaukset 12 päivän kuluessa

FX-8350
GTX 660 SLI
Win8
Member

9 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2009 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sousittelisin magnet-e kauppaa varmaan halvin suomessa ja tilaukset voi noutaa ja maksaa siellä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. marraskuuta 2009 @ 13:25

proffs
Junior Member
_
25. marraskuuta 2009 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Googleen-->TheHut.Com. Se on nettikauppa ja vielä britannialainen, mutta kyllä se on hyvä. Oma konsoli on sieltä. postikulut 10 bp ja itse konsoli + ohjain + peli (en oo varma onko vapaavalintainen) + hdmi piuha + blu-ray leffa (vapaavalintainen) = 260 bp = 285 euroo.

Huomattavasti halvemmat hinnat kuin Suomessa ja samaan syssyyn voit tilata myös halpoja pelejä esim. BF: BC 12 euroa.

Peleiksi suosittelen tulevista mm. God of VVar 3 ja GT5. Nykyisistä mm. MGS4, LBP, CoD4, Fallout 3 ja NHL 10.
Member

11 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2009 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Figma:
Sousittelisin magnet-e kauppaa varmaan halvin suomessa ja tilaukset voi noutaa ja maksaa siellä.
juuu tuota katoin jo eilen mutta en tienny et onsk luotettava mut hyvä et voi itse noutaa ni sit luotan niihin... (ei postituksista paljoa tiedä....)

FX-8350
GTX 660 SLI
Win8
Petsku131
Member

9 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2009 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Räiskintäpelejä jos pelaat niin valinta on kyllä teho-PC.
Paljon helpompi tähtäys ja jne..

---------------------------------------------------
" Tulehan Emolevyseni"
Member

9 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2009 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Petsku131:
Ei se ole vaikeaa pelata konsoli ohjaimellakaan.

Member

9 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2009 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti velho434:
juuu tuota katoin jo eilen mutta en tienny et onsk luotettava mut hyvä et voi itse noutaa ni sit luotan niihin... (ei postituksista paljoa tiedä....)
On luotettava oon ite tilannu sielt esim. Jos käyt hakemassa niin silti pitää sit netissä tehä tilaus ja valita nouto sielt.. vai miten se meni :D

arvostelua kaupasta

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. marraskuuta 2009 @ 20:48

Member

9 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2009 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lagmaster:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Petsku131:
Ei se ole vaikeaa pelata konsoli ohjaimellakaan.
Mulla sujuu fps:ssät paljon paremmin ohjaimella vaikka kumpikin menee..

Member

11 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2009 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On luotettava oon ite tilannu sielt esim. Jos käyt hakemassa niin silti pitää sit netissä tehä tilaus ja valita nouto sielt.. vai miten se meni :D

arvostelua kaupasta
ok, mutta kauan toimitus kestäs ku asun helsingis? olisiks mitää tietoo?

FX-8350
GTX 660 SLI
Win8
Mainos
_
__

_
Member

9 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2009 @ 22:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

arvostelua kaupasta

arvostelua kaupasta

" * Mikäli meillä on tuote heti varastossa, toimitusaika on pääsääntöisesti 1-2 arkipäivää ja asiakkaan noudettaessa heti kun maksusuoritus on onnistunut verkkokaupassamme. "

"Kuitenkin voimme mahdollistaa maksun noudon yhteydessä asiakkaan näin toivoessa, kuitenkin maksu onnistuu vain käteisellä."

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. marraskuuta 2009 @ 22:19

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > mistä ps3?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy