User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.11.2024 / 19:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > nhl 12 jumiin kausimodissa ps3
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NHL 12 jumiin kausimodissa PS3
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Frank_Drebin
Newbie
_
20. helmikuuta 2012 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kausimuotoa pelatessa peli menee jumiin jatkuvasti. Eli kun olen pelannut n.10 peliä kautta niin seuraavaan päivään/otteluun simuloidessa peli menee jumiin. Eli jää siis siihen "simuloidaan" tilaan. Ja kun käynnistän koneen uudelleen ja yritän samaa niin taas jumissa, ei etene vaikka kuinka monta kertaa yritän. No aloitin uuden kauden ja taas sama juttu, mutta eri "pelipäivään" jäi jumiin. No poistin sitten kaikki asennukset kovalevyltä ja aloitin kaiken uudestaan, mutta sama tapahtui taas. Eli en pysty pelaamaan kausimuotoa kuin alle 10 peliä ja peli jumiin. Levyssä ei näy mitään naarmuja tai muutakaan epänormaalia. Muilla samanlaisia ongelmia? Oisko jotain ratkaisua? Laajakaistaa mulla ei ole, mut onkohan tuohon tullut jotain päivityksiä mika vois helpottaa tätä tuskaa?

-Frank
Member

1 tuotearvio
_
22. helmikuuta 2012 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla jää jumiin kun yritän lataa "Be a Pro" peliä. Se lataa 100% ja jää siihen. Odotin noin. 5min eikä tapahtunut mitään. Käynnistin uudelleen koitin, ei toimi. Apuja tarvitaan!

Intel I5-3570K 4.4ghz, Club3D Radeon HD7770, RAM 8GB (dual), Super Flower Golden Green Pro 450 Gold, Asrock Z68 Extreme3 Gen3.
Refl3xi
Junior Member
_
29. helmikuuta 2012 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gopro:
Mulla jää jumiin kun yritän lataa "Be a Pro" peliä. Se lataa 100% ja jää siihen. Odotin noin. 5min eikä tapahtunut mitään. Käynnistin uudelleen koitin, ei toimi. Apuja tarvitaan!
Älä kirjaudu PsN tunnuksella nettiin. Itsellä ainakin toimii nuin.
Mainos
_
__

_
nasselii
Newbie
_
15. huhtikuuta 2012 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
haha legendaarinen ongelma! sama vika kaikissa änäreissä! PS1 ajoilta asti...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > nhl 12 jumiin kausimodissa ps3

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy