User Käyttäjä Salasana  

perjantai 17.1.2025 / 21:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > onko tämä luotettava pelikauppa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko tämä luotettava pelikauppa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Platinum5
Junior Member
_
22. joulukuuta 2009 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tämä kaupaa [url=http://www.magnet-e.fi/][/url] luotettava.Siellä oli minua kiinnostavat pelit halvimmalla.Kukaan kaveri ei kyseisestä kaupasta tiennyt paljon mitään.
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
22. joulukuuta 2009 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä ns. perusliike ei suomessa olisi luotettava. Täällä kun vallitsee kuluttajasuoja laki. Eli voit kyllä ostaa suomen rajojen sisältä, suomalaisesta liikkeestä, rekisteröidystä firmasta aivan 100% luotettavasti.

Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

Member

9 tuotearviota
_
22. joulukuuta 2009 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Platinum5:
Onko tämä kaupaa [url=http://www.magnet-e.fi/][/url] luotettava.Siellä oli minua kiinnostavat pelit halvimmalla.Kukaan kaveri ei kyseisestä kaupasta tiennyt paljon mitään.
Arvostelua
Ja kyllä on luotettava itse olen ostanut useasti

Mainos
_
__

_
Platinum5
Junior Member
_
22. joulukuuta 2009 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos tiedosta!Nyt ei muuta kun tilaamaan pelejä.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > onko tämä luotettava pelikauppa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy