User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.11.2024 / 18:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 160gb slim lisätuuletin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS3 160Gb Slim Lisätuuletin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
19. helmikuuta 2012 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Mulla on ps3 ja aika kuumaks menee aina parin tunnin pelaamisen jälkeen enkä halua että menee rikki. Osaisiko joku auttaa minua, että mistä etsisin tuulettimen siihen?
Googlella en löytänyt oikein...

Intel I5-3570K 4.4ghz, Club3D Radeon HD7770, RAM 8GB (dual), Super Flower Golden Green Pro 450 Gold, Asrock Z68 Extreme3 Gen3.
jonri
Newbie
_
17. maaliskuuta 2012 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
amazon.co.uk --> hakusanaksi esim "GAMEKRAFT Horizontal LED Gaming Stand Cooling Fan for Sony Playstation PS3 / Slim Xbox 360 Console" niin löytyy yksi tuuletin josta olen kuullut kehuja.. omaa kokemusta ei ole
Member
_
31. maaliskuuta 2012 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gopro:
Hei! Mulla on ps3 ja aika kuumaks menee aina parin tunnin pelaamisen jälkeen enkä halua että menee rikki. Osaisiko joku auttaa minua, että mistä etsisin tuulettimen siihen?
Googlella en löytänyt oikein...
No tähän tulee vastaus melko myöhään.. Itselläkin on kyseinen PS3:n malli, pelailen tuolla yleensä sen 2-3 tuntia putkeen, lämpimäksihän tuo tulee, mitä nyt on tuon kaks ja puoli vuotta ollu , ei oo mitään vikaa tullut. Ei luulisi hirveästi tuon lämpenemisen vaikuttavan tuohon käyttöikään. Saatan toki olla väärässäkin, sanokoon joku viisaampi mitä on asiasta mieltä.

What doesnt kill you makes you stronger
Mainos
_
__

_
Junior Member

6 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2012 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Näin ainakin gamestopissa pleikkarin alle jätettäviä jäähdytinaluslevyjä (samanlaisia kuin läppäreille, mutta ps3.selle lisensoituja)ja luulisi näiden korjaavan ongelmasi. Jos haluat netistä ostaa halvempia niin luulisi näitä löytyvän esimerkiksi VPD:stä. Jos näistä paikoista ei löydy enää jäähdytinlevjä niin pitäisi normaalinkin läppärille suunnitellun jäähdytinlevyn korjata ongelmasi,sillä sehän vain ottaa virtaa usb:stä ja toimii samalla tavalla pleikkarinkin kanssa.

Seuratkaa minua myös twitterissä https://twitter.com/bassokajari !
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 160gb slim lisätuuletin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy